Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Du kanske önskade att jag gjorde det?
Eller så blandar du ihop mig med @Zop :stuck_out_tongue:

1 gillning

Eller @Esse.

Käkade lunch med två av mina fd kollegor på vägen till mina föräldrar, det var kul.
Kändes grymt att prata om vad jag jobbade med efter att dom aldrig använt mig för det jag är bra på där utan kände mig mest utnyttjad.

Jobbar hemifrån mamma och pappa nu under eftermiddagen.
Pappa har nyss kommit hem, känns väldigt pigg efter vad han gått igenom! Så oerhört skönt att se honom på bena.

Också glad över att Azure open ai nu fått Dall-E 3! Mitt jobb blir ännu roligare. :smile:

16 gillningar

Det känns otroligt roligt att du skriver om positiva saker. Det är du värd.

1 gillning

Det må vara en jobbig period men det är viktigt att se dom bra sakerna mellan allt med, om dom finns.

6 gillningar

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Vad är det för väder?

Sparkade igång TV4 Play och det fungerade på första försöket. Lika överraskad som glad..:sweat_smile:

3 gillningar

Äntligen lite flyt! :joy:

1 gillning

Exakt..:muscle::joy:

Åh nej, har du skaffat TV4 Play?! Kommer att bli driftstörningar när som helst.

Vill du stänga av detta omgående, tänkte titta på denna kanal ikväll. :joy::joy:

Ni kan kalla mig Lucas, mannen som uppfann mörkret. För övrigt är jag väl sist av C-more-kunderna att logga in på TV Play. Relativt trött på alla dessa bolag som köps och säljs och byter namn och inlogg. Men glad att det helt överraskande bara funkade. :grin:

2 gillningar

Nej. Jag har inte flyttat till tv4 play ännu :slight_smile:

Gud så skönt att inte vara sist..:grin:

Biljäveln gick igenom ombesiktningen. Avtagbara drag - bara elände :slight_smile:

För att inte tala om parkeringsljusen. Tur att de håller så länge för de är inte roliga att byta

5 gillningar

Dragen är det inga problem med utan det är ägaren so ska ha skulden, har jag hört. :joy::joy::joy:

Var på besiktningen idag och en lirare hade inga nycklar till draget. När det blev tal om ombesiktning så sa han ni sa ju inget om detta förra året utan då gick det bra. Då sa besiktningsmannen att då hade hans kollega gjort fel. I nästa andetag sa kunden att det måste varit kollegan som slarvat bort hans nycklar då han inte hittade de i bilen.

Man blir fan mörkrädd men lite intressant hur han målade in sig mer och mer i hörnet. :joy::joy:

Ja. Kanske det :slight_smile: jag blir faktiskt irriterad på folk som inte står för sina egna missar.

Jag hade redan lämnat in kulan för renovering och visste att jag skulle få backning men var tvungen att besikta bilen eftersom det var sista dagen innan körförbud. Hoppades att han skulle glömma att kolla men räknade inte med det. Bara att erkänna läge.

I mitt fall hade gängorna i låsmekanismen gett upp (jag öppnade och konstaterarade att det låg långt bortom min förmåga att fixa)

Men det har i alla fall klarat 11 år så jag ska kanske inte klaga så mycket. Däremot så har jag slarvat med att låta kulan sitta kvar efter jag använt draget.

1 gillning

Pratade precis med Ford, får hämta ut min Mustang den 20 december :slight_smile: Lynken är uppsagd och återlämnas dagen innan, så det är så förberett det går :slight_smile:

6 gillningar

Brum brum... Om nu en elbil låter så.. :sweat_smile:

Bara fejkat i sportläget :joy: Eller prutt prutt som man kan ställa in i Teslan.

1 gillning