Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Efteråt så kan du alltid boka ett nytt möte :smirk:

Klart man måste ha uppföljningsmöte
Season 7 Nbc GIF by The Office

Vi har en sån där på företaget. Skall hålla på med Teamsmöten när det han behöver säga går minst lika bra och betydligt snabbare med ett e-mail eller via teams chat.
Jag har slutat svara nu och skickar en fråg om vad det gäller via chaten senare. I bland kan man bara inte släppa tangenterna när man jobbar med det grafiska :slight_smile:

1 gillning

Jag är notoriskt känd på firman att mina möten alltid blir klara före utsatt tid. Problemet är när det finns snacke-pellar som gillar sin egen röst och ska fylla ut resten av tiden. :sweat_smile:
De snacke-pellarna drar alltid över tiden när de själva bokat möten

5 gillningar

Jag tror att jag skulle uppskatta att jobba med dig…

1 gillning

Funderar på att börja dela ut priser på jobbet,

2 gillningar

Det bästa mötet är det som blir klart innan utsatt tid. Skön känsla att få lite tid tillbaka för en gångs skull. :slight_smile:

1 gillning

En gammal kollega har lite "kurser" om möten. Många skulle behöva tänka både en och två gånger om ett möte verkligen behövs

1 gillning

Sedan pandemin har jag default att mina 30min-möten är 25min och 1h möten är 50min. Så får folk luckor till nästkommande möte.

3 gillningar

Skrivit på för ny arbetsgivare, börjar efter nyår
Happy New Year GIF by HBO

22 gillningar

Grattis! Vad blir det för prylar på nya jobbet?

1 gillning

Tackar :).
iPhone 15 (kanske pro) och en macbook air m2.

4 gillningar

Grattis!

1 gillning

Grattis!

1 gillning

Grattis!

1 gillning

Grattis!

1 gillning

Grattis. Bytte du inte jobb för inte så längesen?

Nu börjar jag misstänka att vi oxå har varit kollegor ett kort tag, det där är ju en ex-kollega till mig..! :sunglasses:

1 gillning

Nä, varit på samma ställe i snart 5 år.

Vet inte varför jag fick för mig att du bytte för typ ett år sedan.