Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Förr i tiden så använde man den typen av slang till kund, nu är det mikrodukt samt blåsfiber som gäller.

Nu blev jag riktigt glad?, gick till tandläkaren för att dra ut en visdomstand. Jag har ju hört historier om hur horribelt det är samt dyrt. Efter 5-10 min så stod jag på parkeringen med en tand mindre och 1400 mindre i plånboken..

4 gillningar

Äntligen

4 gillningar

Är det skumtomtar eller mumie i sakrofag? :joy:

1 gillning

Skumtomtar så klart…

Men Jocke, mumie i sakrofag? :confused: Behöver vi bli oroliga?

Inget att vara orolig för, ställer man fram en sådan skål till mig är det ingen som hinner se vad det var i den. :joy:

Någon avart också? Skumtomtar är bland det bästa med julen! :nerd_face::heart_eyes:

1 gillning

Det är årets smak, banan ock caramel

1 gillning

Smakar som banana skids?

Den ska jag komma ihåg

Nja, lite skum smak…blev ingen favorit.

1 gillning

Skum…. Höhöhö.
Är ju ändå skum….tomtar :joy::joy::joy::joy::joy:

3 gillningar

Skumma tomtar i skum belysning. :joy:

Exakt, är ju göteborgare så kan inte göra er besvikna

Först ledsen, sedan glad. :smiley:

Trodde jag fått stopp i avloppet, då det kommit upp vätska genom en golvbrunn i källaren. Blev först riktigt sur och ledsen, för jag grävde upp och renoverade det som var felbyggt 1977, för 5 år sedan.

Så, nu gick jag ner för en dust med högtrycken och en klädnypa på näsan.

Men, då upptäckte jag att en låda jag, för många år sedan, ställt uppe på vasken, som är bredvid tvättmaskinen och där den tömmer, hade gått sönder i botten och papper hade ramlat ner och täppt till silen, vilket i sin tur så sakteliga fyllt upp vasken, och nu svämmat över och ner på golvet bredvid brunnen.

Hade väl upptäkt detta tidigare om tvättmaskinen gått oftare, men tydligen han det rinna undan tillräckligt för de intervaller jag kör numera då jag bor själv. :rofl: :rofl: :rofl:

11 gillningar

Fick precis reda på att BRFen jag bor i nu kommer börja sätta upp elstolpar i garaget under november. Nu slipper man ladda på gatan som ett djur :blush:

6 gillningar

Dags för helel snart då? :blush:

Läste halal och förstod inte alls :joy:

2 gillningar

Nej, finns inga prisvärda alternativ där man inte behöver binda upp sig på två-tre år vad jag vet.

Det blir ju en förbränningsmotor i den. :joy::joy:

Sonen som börjat 7:an ska få en ny Chomebook. Bara för oss föräldrar att signera med BankID. Smidigt!

6 gillningar