Förr i tiden så använde man den typen av slang till kund, nu är det mikrodukt samt blåsfiber som gäller.
Nu blev jag riktigt glad?, gick till tandläkaren för att dra ut en visdomstand. Jag har ju hört historier om hur horribelt det är samt dyrt. Efter 5-10 min så stod jag på parkeringen med en tand mindre och 1400 mindre i plånboken..
Trodde jag fått stopp i avloppet, då det kommit upp vätska genom en golvbrunn i källaren. Blev först riktigt sur och ledsen, för jag grävde upp och renoverade det som var felbyggt 1977, för 5 år sedan.
Så, nu gick jag ner för en dust med högtrycken och en klädnypa på näsan.
Men, då upptäckte jag att en låda jag, för många år sedan, ställt uppe på vasken, som är bredvid tvättmaskinen och där den tömmer, hade gått sönder i botten och papper hade ramlat ner och täppt till silen, vilket i sin tur så sakteliga fyllt upp vasken, och nu svämmat över och ner på golvet bredvid brunnen.
Hade väl upptäkt detta tidigare om tvättmaskinen gått oftare, men tydligen han det rinna undan tillräckligt för de intervaller jag kör numera då jag bor själv.