Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Det är inga småsmulor, det kostar huggorm att bedriva verksamhet där.

Förr va det även procent på omsättningen förutom galen hyra, osäker på hur det är nu men är minst huggorm och pyton. Inte konstigt det är stora aktörer, typ SSP, som har stora delar av marknaden

Brukar vara så i gallerior också. Billigare mackor, billigare hyra. :joy::joy:

Dags att gå hem då tydligen, tack för den här tiden antar jag och jag hittar ut själv

1 gillning

Kostnadsbesparingar, kosingen behövs för att återställa E6:an :blush:

Har jag sådan tur tror du?

1 gillning

Nu är det nära.

7 gillningar

Övat på golf?

golf lol GIF by America's Funniest Home Videos

1 gillning

Om du är på väg till Kina måste jag tyvärr säga att du har en bit kvar..:sunglasses:

1 gillning

Fiber på g. :slight_smile:

5 gillningar

Det är bara folk i lägenheten som inte ser att det är en fiberduct (blåsrör för fiber) på bilden.

Vi använde PE-rör då vi drog fiber i byn. Alla fick en tråd med fyra fibrer i.

Lite grävning kvar eller ordnar leverantören det åt dig?

När vi väl fått in ducten fick vi svaret att vi kunde få vänta upp till två år då vi köpt huset precis efter ordinarie erbjudande och således räknades som efteranslutning :joy: Som tur var blev vi först på gatan med Fiber :heart_eyes:

1 gillning

Leverantören ordnar ända fram till huset, där är det redo att kopplas in.

1 gillning

Nu är det ju ruskigt nära.

12 gillningar

När man ser i routerns logg att man nu kör WiFi 6e med nya luren.

7 gillningar

Vad blir det för uppkoppling?

Första två åren blir det 500/500, på köpet med fibern. Sen efter två år får vi se. :slight_smile:
Betalar mindre för nya fibern (inkl. 2 års internet 500/500) än vad jag idag betalar Tele2 för ett år med nuvarande internet via koax.

4 gillningar

Det räcker väl till det mesta, känns ju som att 1 Gbit/s är lite överkurs för en vanlig användare. Jag har 250/250 och det räcker gott och väl till mig.

2 gillningar

Japp, visst gör det det!