Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Cool! Tack!

Tydligen 106K+ före mig i kön så då hinner ni ju utvärdera hur det är. :joy::joy:

1 gillning

13,95 kWp

Fick ett brev på kontoret i dag. Skatteåtebärning på cirka 3k sek. Hade jag inte ens en aning om :stuck_out_tongue: Går direkt in på prylkontot som frugan inte vet om finns. :nerd_face:

4 gillningar

Skånerost har fått ny fin limeigare färg!

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Nu blev jag riktigt sur

Helt ok att flytta inlägget. Ville bara informera

Nu ska de bara byta till en ”normalt” formad kaffeförpackning.

1 gillning

Efter sju månaders väntetid så var jag i kontakt med hörcentralen och --- de hade fått ett återbud så på fredag får jag prova ut nya hörapparater...

17 gillningar

Grattis !
Men det är jävligt med dessa väntetider. Far min har uppskattad väntetid på ett år i Kalmar :disappointed:

Ja, det är jobbigt.
I mitt fall var det även så att de så kallade vaxfällorna som ska hindra öronvax från att tränga in till "Högtalarna" inte längre tillverkades av hörapparatstillverkaren - så det är tur att min audionom skickade sitt lager till mig :slight_smile:

Måste ge en eloge till företag som har bra goddwill och bra garantier, byter ut saker. Lönar sig att köpa kvalitetsmärken. :slight_smile:

Märket Tapwell har under årens lopp varit sktibra att ha att göra med. Nu senast så läckte min kökskran Vid fästet till pipen) . Fick hjälp med att beställa packningssats. när jag demonterade visade det sig att en mässignbit som ska hålla fast kranen med en srkuv var sönder och att metallen i kranen var något böjd. så oklart om det skulle bli tätt även med bara den lilla reservdelen i mässing räckte.
Frågade dem hur jag skulle göra och om man kan köpa den lilla mässingbiten. De skickade ut en helt ny pip.
Och då är kranen sisådär 10 år gammal.


Samma sak var det med vår takdusch. gummiplupp som hade lossnat så att vattnet rann mer från det hålet. Fick en ny taksil gratis efter sisådär 8 års användande.:slight_smile:

Lite skillnad mot Sodastream som inte ville hjälpa till med reklamation, då jag inte använt en orginal sodastream patron. :slight_smile: Efter ånga mail fram och tillbaka där så skulle de till slut ta in den, men då sket jag i det till slut och byter märke.

8 gillningar

Har samma erfarenhet av Tapwell, grym service, fick också en ny tallrik till vår takdusch i lägenheten :slight_smile:

1 gillning

FM Mattson…

Deras logistik och lager är inte ett resultat av kvartalskapitalism

De är också suveräna

4 gillningar

Sånt är härligt, kommer inte ihåg vad jag köpte för blandare men jag köpte den på kvick och den började med läcka. En sak med blandare är att vi har ganska bra tryck i ledingarna i sverige och alla blandare är inte verifierade för det trycket (9 bar? eller drömmer jag..) Så det borde dom var ättre på att märka ut. Så instalationer görs utefter det.

Riktigt härligt när man blir överraskad av toppenservice. Tyvärr är det ganska ovanligt, så när det väl sker blir man på riktigt bra humör!

3 gillningar

Bring har levererat en hel soffa och hade arbetsorder på att ta med den gamla :clap:

3 gillningar

För många år sedan så kontaktade jag Ctek om ett tillbehör jag inte kunde finna i butik. Undrade var jag kan köpa det. Inga problem vi skickar en till dig på posten, gratis!

De ligger fortfarande bra till hos mig :ok_hand:

5 gillningar

Ctek ligger bra till hos mig också. När Apple ändrade något i BT stacken så att min battery sense slutade fungera så skickade de en ny uppdaterad

Alla på Ctek som jag träffat har varit riktigt trevliga!

2 gillningar