Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Du känner väl till regel för spebolag. Alltid spendera 10 procent första dygnet. 20 kr i vinst är ju lätt men om du vunnit en miljon så hade det varit en utmaning :wink:

Jag har kört stående 12 rader Lotto & Joker (det enda jag spelar på) i typ25 år, blir lite små vinster då och då. Vann 25K för 15 år sedan så jag ligger fortfarande minus. :joy::joy:

5 gillningar

Bjuder på en runda till. :joy:

image

5 gillningar

Bara att köpa en trisslott på det. :joy:

2 gillningar

Jag och ett par polare drog in 16000 var på första Harry boy vi spelade. Efter det så gick det bara utför. Spelade för en hundring var i veckan.

2 gillningar

Var tidigare ganska insatt i V75, spelade för omkring en femhundring i veckan. Gick typ plus minus noll, ibland kunde man dra in några tusenlappar för att sedan Inte vinna nånting på en månad, men eftersom jag bara var på break even efter ett år så valde jag att sluta spela. Tog en jäkla tid att sitta och göra analyser och läsa på en massa varje lördag så det blev inte kul tillslut. Nu kan det bli en Harry Boy eller något andelsspel då och då.

3 gillningar

Jag drog in full pott på gamla V65 när jag låg i lumpen. Dessutom veckan innan 3 veckors permis. Typ 10000 blev det och det var slut innan permisen var slut. Sedan spelade jag inte en rad.

Men innan dess var jag hyfsat bra, gick plus minus noll i ett par år. Nätat fanns ju inte så man fick köpa tidningar eller läsa dem i en spelbutik.

2 gillningar

Det är rätt kul faktiskt, men jag tyckte det blev segt i längden. Halva lördagen gick ju alltid åt. Men det är ju jävligt kul när man vinner något. Förstår att det är lätt att fastna i spelmissbruk för vissa.

1 gillning

Spelar enbart på Stryktipset. 64 rader varje lördag förutom när det är säsongsuppehåll eller landslagsuppehåll. Spelar för att tillföra något extra till annars rätt tråkiga möten i Premier League och Championship. Vinster är bara en bonus och jag har haft 13 rätt två gånger under alla år jag har spelat.

2 gillningar

Jag hade 13 rätt på ett stryktips andelsspel för några år sen, var ganska bra utdelning så jag trodde att jag skulle få -20k när jag skulle hämta ut vinsten. Det var bara den lilla detaljen att när jag väl hämtade ut vinsten visade det sig att det var ett reducerat system. Blev minst sagt besviken när man kom hem med 200 spänn istället för 20k :joy:

3 gillningar

Jag har spelat till och från på stryktipset sedan 80-talet. Aldrig fått 13 rätt..:man_shrugging:

Reducerade system är det värsta som finns, om det nu finns kvar. När Lotto kom så fanns det och naiv som man var tyckte man det var ju inte så dyrt att kryssa i en massa extrakryss. Givetvis fick man ju 7 rätt som snabbt blev 3 efter ett komplicerat rättningssystem. Men man var ju rik en liten stund. :joy::joy::joy:

1 gillning

Så kul att följa sin elproduktion. Igår blev det 91kwh. Satte igång anläggningen sen torsdag eftermiddag.

12 gillningar

Äntligen fått inbjudan till Beeper, ska bli kul att testa och se om det är något att ha. :slight_smile:

4 gillningar

Vilken är din installerade effekt?

Det här är ju magiskt om det funkar, vilket det verkar göra.

1 gillning

Vad menar du med inbjudan, det är väl bara att ladda hem appen?

Dom släpper bara in visst antal under perioder, har stått i kö sen 2021. :joy:

3 gillningar

Vet du hur det funkar med inloggning. Får de tillgång till alla Konton?

Tex, om de blir hackade, så är alla dina konton läckta.

Man kopplar kontona med 2FA, deras FAQ är bra, Beeper FAQ
Dom har ingen tillgång till kontona eller datat som är zero access-krypterat.

1 gillning