Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Ganska vanligt, i alla fall här uppe. Kan ha något med att om du tappar ditt körkort, B, och inte klarar av att ta om det (kunskaper/dyrt) så är AM en väg. Hörde det av en ÅF.

1 gillning

Smickrande att du tror jag är så pass ung att mina vänner är 15, jag har faktiskt passerat 30 :joy:

Det var skrivet med en glimt i ögat, även om jag inte direkt gillar att hamna bakom(sällan ett problem om jag inte har 5 bilar framför i kön). :slight_smile:

Brukar väl vara poppis bland rattfyllon :anguished:

1 gillning

Nu behöver man inte vara 15 för att köra mopedbil :wink:

1 gillning

Var och lyssnade på Brandon Mitchell som är på kort besök i Sverige för att höra om hans erfarenheter under det år som gått. Brandon är sjukvårdare i frivilligkåren Hospitaliers i Ukraina. När Ryssland invaderade bestämde sig Brandon snabbt för att lämna Sverige och ansluta till de frivilliga styrkorna i Ukraina. Från front till front har hans ambulansteam evakuerat skadade soldater och civila. Genom sina konton i sociala medier har han levande beskrivit kriget ur sitt perspektiv. Genom dem har han också samlat in pengar som har gått till många välbehövliga generatorer, fordon köpta och hämtade i Tyskland, mat när den saknades och andra livsnödvändigheter. Hans jeep sprängdes av ett granat och han tillbringade tid på sjukhus för att återvända till frontlinjen så snart som möjligt. Brandon är ett exempel på hur en persons starka engagemang kan göra stor skillnad.

Här kan ni se mer av Brandons arbete.

https://instagram.com/ukraine_tbic?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 gillningar

Insåg att det börjar bli sent här i Malmö att köra till Södertälje och byta bil i morgon – hade bokat hotell och var lite gramse på mig själv att jag kom på det så sent. Det går väl inte att avboka så här sent?

Johoooo då, silver-medlemmar (och guld och platinum) får avboka fram till 21.00 på Nordic Choice. Happy times!

6 gillningar

Woop woop!

17 gillningar

Du gör bra videos. Väl värd.

Unifi har släppt 3.0 till UDMP, vågar man uppdatera? :joy:

Kan man inte omboka på sista dygnet och sedan avboka typ dagen efter efter?

Ringde precis min larmleverantör och frågade om de kunde göra något på priset, fick sänkning på 50 kr/månad (tog 2 minuter att ringa).
Många bäckar små...

5 gillningar

Tack!

1 gillning

Prisa gudarna, djävulen och spagettimonstret!
Efter mer än 2 år febrilt letande dök den äntligen upp igen, min absoluta absoluta absoluta absoluta favoritglass.
Jag hade gett upp, fan va jag har flyt denna veckan.


Dessutom på extrapris, finns inget annat än att köpa två. :heart_eyes:
Aldrig haft så mycket flyt under så kort tid.

13 gillningar

Glad att jag hittade hur man döljer inlägg från i***er :joy::joy::joy:

1 gillning

Både frukosten och middagen fixad :grin:

1 gillning

Lite så ju :heart_eyes:

Nu blev man ju sugen på den, har inte provat. :slight_smile:

Finns många glassar med dulce de leche men ingen slår denna för det är vaniljglass och med göttiga klumpar med dulcen.
Lejonet och björnen har mixat allt som några hedningar, den är god men inte lika god!

6 gillningar

När djuraffären hade DDL som shake var det favoriten.

2 gillningar

Jag brukar köra på vaniljglass och köpa en burk karamelliserd mjölk (dvs dulce de leche), då kan man blanda som man vill :slight_smile:

1 gillning