Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Lustigt detta, vi har en ung dam på jobbet, bara 35 eller så, som är nästan heldöv på ena örat sedan ett par månader, verkar vara en följetång med undersökningar där.

2 gillningar

Ja det är märkligt. Kom efter en ordentlig förkylning för mig. Men har nästan inget lock kvar men brummar/susar konstant i örat vilket är fruktansvärt irriterande.

Ja den var inte kul :sweat_smile:


Fick hem idag!!! Fast är på spa och ska sova här inatt så ja :joy:

4 gillningar

Vilken lättnad!

1 gillning

Mycket glad över detta.

14 gillningar

Goda saker händer goda människor..:innocent:

1 gillning

När jag gick ut ur huset, 7:40, möttes jag av ett ljus. Inget spektakulärt utan bara ljus. Inte gryning utan bara vanligt ljus..:star_struck:

14 gillningar

Sen bländade den jäveln av. :joy::joy::joy:

5 gillningar


Oboyoboyoboyoboyoboyoboyoboy!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

17 gillningar

Pappahjärtat slog extra hårt när hon fixade knappliften själv på andra försöket, hon behöver dock lära sig att släppa knappen. Tur att pappa hann skatea ikapp på slutet :sweat_smile:

19 gillningar

Kul! Var där i lördags, fantastiskt väder. Ska nog dit i helgen igen. Så får minstingen så på skidor för första gången.

2 gillningar

Kul! :slight_smile: Jag har bara hängt i barnbacken men tycker det är en fin anläggning ändå, perfekt avstånd hemifrån för oss :slight_smile:
Vår dotter är 3,5 och det här var femte gången för henne :slight_smile:

2 gillningar

Jobbat sista dagen för nu, nu blir det semester i ett par år om inte något kul dyker upp. :slight_smile:

21 gillningar

Långledigt i Thailand?

1 gillning

Wow! Väldigt häftigt att ”få” ha den möjligheten samt att känna ett ekonomiskt lugn i det.

Har du några planer? Vad blir ditt första köp?:partying_face::smile:

2 gillningar

Det blir en del tid i Thailand garanterat. :slight_smile:

Inga större planer än att ha semester i nåt år eller så, ta hand om sig själv. Bli den bästa toffelhjälten i Sverige. :slight_smile:
Första inköpet blev nog att fylla på snusförrådet. Vad nästa blir vet man inte, en cab till sommaren kanske?

13 gillningar

Har du inte kvar vetten?

1 gillning

Sålde den i vintras. :slight_smile:

Då tar vi en öl eller två! Ni är välkommen till oss om ni vill stanna någon kväll! :smiling_face_with_three_hearts:

3 gillningar