Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Ja det känns skönt att komma ur ekorrhjulet ett par år tycker jag och sen ta nya tag och se vad man vill göra. :slight_smile:

Det är min plan. :wink:

12 gillningar

Aja men det är ju skönt att det inte är värre då. :relaxed::+1:

2 gillningar

Perfekt dag att ta sovmorgon?

1 gillning

Haha, japp. :rofl:

Ett sabbatsår i Thailand och en rekordhög post counter hos TV är kanske att vänta.

Grattis. :joy::joy:

1 gillning

Jag är dessutom utbildad bilmekaniker så säg till när jag kan börja om ett par år. :slight_smile:

2 gillningar

Detta kan vi ju tänka på, jag behöver ju en efterträdare då jag är på väg ut i kylan. Så vila upp dig ett år eller två så kan vi ta en diskussion. :joy::joy:

1 gillning

Perfa, står på standby då!

1 gillning

Hoppas du kan njuta av lite frihet och landar på fötterna lagom snart. :+1:

1 gillning

Det ska bli riktigt nice. :slight_smile:

1 gillning

Hur vet du att du kommer bli uppsagd imorgon?.
Yxan går hos oss också men inget min avdelning märkt ännu men det kommer

1 gillning

Kom och jobba hos oss! :+1:

1 gillning

Chefen ringde mig i eftermiddags och jag har ett möte med chefen och HR imorgon kl9. :rofl:

3 gillningar

Ska sluta svara när min chef ringer :slight_smile:

1 gillning

Bästa sättet. :smiley:

Vem vet du kanske blir promotad med löneökning

Haha, nej. definitivt inte. :rofl:


Blir en bra helg. :smile: Förutom spa fredag till lördag. :see_no_evil:

5 gillningar

Var hos läkaren förra veckan på grund av ett lock i örat som inte släppt på två månader. Näsa och mun är ju sammankopplade så hon tog en titt även där. Hon hittade någon märklig utväxt på ena sidan i munhålan/svaljet (typ till vänster om gomseglet)

Så jag blev bedövad i halsen och sedan skar hon ut den märkliga delen. Hon förklarade då att det inte är speciellt normalt att sådant växer ut där så hon skulle skicka det på analys för att se om det eventuellt kunde vara en tumör.

Idag ringde läkaren och meddelade att den var godartad och eftersom hon skar ut hela delen så behövs inga fler saker göras :heart: Varit en stressig vecka detta men nu kan jag andas ut.

23 gillningar

Tack och lov! Så skönt :heart: Förstår att väntan på besked varit hemsk

1 gillning