Och jag som inte tvättat min bil sedan i våras. Blir nog en tvätt till våren igen.![]()
Bor man i Göteborg regnar ju skiten bort.![]()
Ännu en anledning till att inte ha en vit bil. ![]()
![]()
Eller hur!![]()
I dag har Bahaus öppnat i stan. Så nu finns det ett ställe till att köpa verktyg och skojjiga grejor hos ![]()
Det bästa med Bauhaus är deras prisgaranti. Hittar du produkten billigare någon annanstans så sänker de till samma och drar även av 12% till
Har äntligen lyckats döda det fula bubblan-typsnittet Montserrat även i Safari för iOS och iPadOS.
- Installera appen StopTheMadness
- Pilla in följande kod under Custom <style> element:
@font-face {
font-family: "Montserrat";
font-stretch: 50% 200%;
font-style: normal;
font-weight: 1 1000;
src: local("Helvetica");
}@font-face {
font-style: italic;
}@font-face {
font-style: oblique;
}
Helvetica i exemplet ovan kan bytas ut mot valfritt typsnitt som följer med iOS/iPadOS.
Har ändrat till Helvetica också med add-on:et StyleBot på Chromium-baserade webbläsare.
Såg tipset på Daring Fireball. John Gruber ville ersätta typsnittet på alla webbplatser med Arial med Helvetica.
Jag kör add on med Comic Sans, så jävla snyggt. ![]()
![]()
Efter en omstart i säkert läge och en vanlig omstart så funkar mitt Bluetooth igen HURRA!
Snyggt!
Fick idag samtalet att min fot är läkt efter 1 år och 9 månader i gips. Nu får vi se hur lång tid det tar innan operation.
Kommer du ihåg den dagen @Esse det var då du var här med ett par hörlurar om jag inte minns fel.
Fan vad gött!
Ojoj hur kommer det sig att det tagit så lång tid? ![]()
Först var serven vanlig fotledsfraktur, sen när gipset åkte av såg det bra ut och jag kunde börja gå. Efter ca en vecka så svullnade foten upp och jag hade fått något som heter charcotfot.
Yoshi har bajsat i lådan de tre senaste gångerna, det gör mig glad. ![]()
Han har bajsat runt om det senaste och det gör katter bara när dom mår dåligt på något sätt så har försökt ge honom mer uppmärksamhet och tänkt mig för mer.
Känner mig lite kass för att jag varit sämre på att mysa med honom men alla har ju sina dåliga perioder.
Aj så segt! Stackare. Skönt att det går åt rätt håll då äntligen. Önskar dig bättring ![]()
Tack
Får se den 22/11 vad nästa steg blir ![]()