Nu billigare med annonsfritt YouTube för vissa

Och lite Bollywood filmer på det sen är du hemma. :joy::joy::joy:

Är det reklam på vanliga Youtube?

Yes, det är så jag får in mina stålar!

1 gillning

När folk utan dessa konton kollar, då får du en liten peng från reklam? Får du(och några miljoner till…:yum:) något när premiumkonton kollar? Eller går de pengarna rakt in i företagets ficka?

Har för mig jag läst att ersättningen vanligtvis är högre för premium-tittare än för reklam-tittare.

1 gillning

Finns det någon nackdel med att köra tex Indien? Tex att vissa texter blir på annat språk eller något annat knas? Eller blir det precis som vanligt när man kör Youtube i appar här och var?

Det är som vanligt, topplistorna i musikdelen är dock lite mer spännande :sweat_smile:

1 gillning

Jag kör via Argentina och har inte märkt någonting konstigt alls.

1 gillning

Jag lyckades skaffa det med följande länk utan att gå via annat land:
https://www.youtube.com/premium/offers?ybp=OgIIAUoNCAYSCXVubGltaXRlZHosGAIiDQgGEgl1bmxpbWl0ZWQiFAgGEhB1bmxpbWl0ZWQtQi1ydWJ5KgMBAgM%3D

Via Sweclockers

Och Reddit

1 gillning

Fast Lite är inte det vi skaffat via Argentina :grinning_face_with_smiling_eyes:

Så blir det när man inte läser tråden :blush:
Får kanske prova Argentinagrejen jag med.

Synd, verkar inte gå att köra lite-varianten som familj

1 gillning

Kommer också till Brasilien 33:- månaden men de vill ha ett CPF nummer (brasilianskt personnummer). Så nu kanske de har stoppat detta?

Det är löst nu med @mangebula’s hjälp.

Man tackar och bugar.

1 gillning

Jag bor nu i Bihar. Tredje folkrikaste delstaten i Indien. Man får inte vara girig.

1 gillning

Bakgrundsspelning går att få gratis via YouTubes hemsidan.
Leta upp det du vill lyssna på.
Tryck på play.
Gå tillbaka till hemskärmen, ljudet tystnar.
Dra ner kontollcenter och klicka på play i musikwidgeten.
Nu kan du lyssna i bakgrunden och även med låst iPhone. Hur detta fungerar med android vet jag ej.
Nackdelen är att det bara fungerar med en låt åt gången sen måste man tillbaka till webbläsaren och välja nytt.

Själv använder jag Firefox till detta så jag kan läsa på t.ex TV och Macradion under tiden med Safari.

1 gillning