Nu billigare med annonsfritt YouTube för vissa

Google testar ett billigare premium-abonnemang för 69 kronor i månaden i stället för de 119 kronor i månaden som det kostar annars. Men då blir det ingen YouTube Music och inget bakgrundsspelande.

Sverige är med som testland men det är inte tillgängligt för i alla fall mig ännu.

Vad tycker ni? Vad är värt att betala för reklamfritt YouTube? Jag tycker personligen 69 kr i månaden är lite saftigt, stundtals är ju reklamen nice liksom :slight_smile:

Tittar så lite på Youtube att det inte är värt att betala och när jag tittar i macOS tror jag min annonsblockerare blockerar reklamen.

Jag körde via Indien för 19kr i månaden. Det var billigt!

Jag tycker helt klart det är värt de 119 kr per månad vi betalar. Använder YouTube 1-10 timmar om dagen, då är det skönt att slippa reklamen, att kunna lyssna på video med mobilen låst och då och då kunna ladda ner videos.

2 gillningar

19? Jag betalar 17 för hela familjen. :sunglasses:

3 gillningar

Kan inte du baka in alla inlägg från vad gör du just nu här?

#forumguden

1 gillning

Lätt värt. Har man en gång gått Premium är det ingen återvändå. Nice med bakgrundsspelning och har man barn som plöjer YouTube är det guld värt.
Betalade 179:- för familjeabb ett tag och det var väl saftigt om man inte användet YouTube Music.
Dom hade ju även egenproducerat material i början som lockade lite men nu nerlagt.

Läste att YT lanserar Youtube premium lite för 69:- i månaden för ett reklamfritt Youtube. Låter prisvärt måste jag säga.

1 gillning

Vad är egentligen skillnaden mot Premium som finns idag. Har inte läst artikel. :grimacing:
Sen är det ju inte billigare än familjeabbet jag har idag för 17:- :joy:

Man får inte reklamfritt YT Music, offline-tittande finns inte och inte heller bild-i-bild.

Du kör den där Argentinagrejen va? Nackdelen har jag för mig är att man måste regga ett nytt konto?

Det behövs inte nytt konto.

1 gillning

Ingen bakgrundsspelning eller nedladdning. Inget reklamfritt YouTube Music heller.

Ah nice! Fick för mig det! Kanske skall ta tag i det där är mest barnen som kollar. Kan man göra det snabbt via någon gratis vpn-tjänst?

1 gillning

Exakt. Jag avslutade först mitt här i Sverige och sedan signade upp med samma konto.

Kört ca 5 månader nu på mitt primärakonto. Funkar utmärkt, har alltså inte skapt ett nytt konto och använder det som mitt primära :joy:

1 gillning

Sen kan jag tycka att pip och bakgrundsspelning borde vara standard. Alltså inget att betala extra för.

1 gillning

Som @Hakan_Ander säger så måste du avsluta befintliga prenumerationer först bara.

Har inga alls hos YT, tips på vpn?

Tror jag körde expressvpn i mobilen när jag signade upp, bara att ta en trial på första bästa typ :+1:t3:

1 gillning

Både ExpressVPN och Nordvpn funkar.

2 gillningar