NFL 2023/2024

Det är snart dags för NFL igen på söndagskvällarna – och andra tider för er som har en annan dygnsrytm eller tidszon. Här är tråden som gäller för den här säsongen.

3 gillningar

I Sverige sänds NFL av TV4 Play (tidigare C More) även denna säsong.

Tittat i kapp säsongens Hard Knocks, också på TV4 Play, inför säsongen.

Jag ser som vanligt fram emot NFL-säsongen och för första gången sen 2016/2017 är jag ju på plats i USA så räknar kallt med att åtminstone se alla Patriotsmatcher denna säsong.

2 gillningar

Äntligen! TV4 Play kör Patriotsmatchen i kväll med svenska kommentatorer.

Bears-Packers får jag leta reda på via annan ”streamingtjänst”…

Ja, TV4 Play har bara utvalda matcher, vilket räcker för mig som allmänt intresserad.

Tror att det är DAZN som gäller för NFL Game Pass i år.

1 gillning

Det löste sig :blush:

1 gillning

Kul att det är igång!

Jag har säkert sagt det i dom här trådarna tidigare men en sak jag verkligen gillar med NFL är att det är så få matcher så alla blir betydelsefulla. Att KC förlorar mot Lions är inte bara en skräll utan kan faktiskt bli betydelsefullt i tajt liga t.ex. Eller när jag kollar på mitt Patriots och recievern inte får ner tårna i backen på vad som blev sista spelet är faktiskt lite jobbigt...

1 gillning
1 gillning

Blir en intressant off-season för oss Patriots-fans...

1 gillning

Väldigt tyst här inför Super Bowl.

Ska du vara uppe och kolla?

Tog på mig en Super Bowl 53 t-shirt imorse även om Patriots inte spelar. Jag slog precis på teven. Kan inte riktigt bestämma mig för vilket lag jag ska hålla på...

Varje år.

Fint! Jag har gjort det ett antal gånger från Sverige och det är ju verkligen en helnatt, gäller att det är en bra match framåt fyrasnåret för att hålla sig vaken.

Hur tror du det går i år?

Är inte så insatt i år så jag har noll koll. Har knappt sett något den här säsongen.

Jag har sett en match med Chiefs och ingenting av 49ers denna säsong. Men bestämde mig för att hålla på 49ers bara för dom inte vunnit en SB sen 1994. Alltid kul med en underdog.

Riktigt bra match. Precis så tajt och spännande som en Super Bowl ska vara.

1 gillning