Netflix släpper teaser för årets filmer

Från sajten:
image

Netflix kommer släppa minst 70 filmer under året och i senaste teasern får vi ta del av några av största titlarna.

Knives Out 2, The Adam Project, Day Shift och Pinocchio är bara några få av titlarna som Netflix planerar att släppa under året.

Några av Hollywoods hetaste namn är med i rollerna och för oss tittare är den glada nyheten att vi kommer få ta del av minst en ny film i veckan. Detta då Netflix planerade filmkatalog för 2022 innehåller 70 filmtitlar med chans för tillökning.

 

3 gillningar

Deras försök till att förklara varför abonnemangs kostnaden går upp helatiden?

Ett bra försök ändå, är ju löjligt billigt fortfarande!

Är ändå förvånad de inte börjat med någon early access grej som några andra gjort.

Vilka har gjort det?

var det disney eller hbo ?. minns inte.

1 gillning

Disney+ har det. Man kan betala för att se filmer redan när de har biopremiär.

Netflix visar inte sina filmer på bio över huvud taget.

Nä. Men ändå vore det väl inte en så dum extra inkommst för netflix att tex ta 30-40kr extra för att få se filmen NU istället för om 3 veckor…typ…eller något sådant.

Ja, eller att lägga in förhandsvisningar som en usp för det dyraste Netflix-abonnemanget.

Vill ni betala mer än nödvändigt? Bra som det är tycker jag. Vill inte betala extra för att se filmer tidigare.

För mig skulle det inte vara intressant. Netflix är en av de streamingtjänster jag tittar på minst antal minuter per krona.

Om det skulle vara en serie jag följer och kostar 10-20kr/avsnitt för att få se det en månad innan så skulle jag absolut betala.

1 gillning

The Adam Project var riktigt mysig :coffee: