Det finns ingen tråd om Nations League tror jag, men. Någon fixar nog det. Kom hem vid 0-0 sedan rasslade det till.
Men tänk att vi är på C- nivån
Det finns ingen tråd om Nations League tror jag, men. Någon fixar nog det. Kom hem vid 0-0 sedan rasslade det till.
Men tänk att vi är på C- nivån
Vi är ju vana att titta på United, stundtals som att titta på svenska landslaget
Kombinera United med att även hålla på Blåvitt så är det väl dags för någon form av sammanbrott efter det.
För min del håller jag på de andra kamraterna, Peking...
Lyssnar på radiosporten. Helt otroligt vad duktiga de är på att kommentera. Lite roliga också. "Den är inte Ballt att vara Est nu..
En seger är en seger är en seger, även om vi nu pratar om de lägre divisionerna. Men det verkar som Jon Dahl Tomasson lyckats med något som varit ovanligt under lång tid, att få "stjärnorna" att leverera i den blågula dressen. Sedan verkar försvaret ha lika stora hål som Manchester Uniteds under förra säsongen men det döljs lite då vi möter så svaga lag. Frågan är om de är möjligt att spela en så offensiv elva annat än i gärdsgårdsserien?
Jag har varit engagerade som en sömngångare inför ett 100-meterslopp, inför blågult den här veckan. Men med två vinster, 6 mål och roliga leveranser från stjärnorna har jag helt plötsligt vaknat till. Ska bli kul att följa detta.
Kul match just nu att titta på. Sverige ovanligt pigga och med bra kvalitet framåt. känns lite väl öppna bakåt. Väldigt ofta det blir farligt när SVK kommer nära vårt strövområde. Kommer straffa sig när/om vi möter bättre lag.
Straffade sig mot Slovakien också..
Skulle inte jinxat. Men typiskt exempel på hur svaga vi är bakåt.
Ja tyvärr..
Men håller med framåt, har sett riktigt bra, lite bättre skärpa bara så hade det ju kunnat vara nåt mål till framåt.
Men Kulusevski alltså, vilken jävel till att kunna driva med sig bollen, vart grymt bra idag tycker jag
Kulusevski är verkligen bra just nu. Världsnivå.