Någon som kör Webasto ThermoCall appen?

Jag kör iOS 14.2 PB och den kraschar direkt när jag försöker öppna den. Vet ej om det är iOS relaterat då jag inte öppnat den på typ ett halvår.

Testa med att avinstallera och installera om den, hjälper ibland.

Testar imorgon, tackar.

Funkar igen efter ominstallation. :+1::+1:

Jag fick med den avancerade fjärrkontrollen när jag köpte bil för ett par år sen men funderar till och från på att uppdatera till App-varianten. Ser ni några andra fördelar än räckvidd?

Jag har den tidiga modellen ThermoCall och den kan inte mer än fjärren förutom att man kan se vad tempen är där bilen står. Sen är det ju lättare att ändra tiden eller slå om till ventilation än att fibbla med knapparna på fjärren. Jag ledsnade på fjärren då den inte gick så långt om man t e x är i en stålhall. Men jag har både fjärr och SMS så är jag nära bilen tar jag fjärren om jag bara ska starta upp den. Den nya ThermoConnect kan man göra mer med men då måste man ha en relativt ny värmare.

Tack för info. Klart enklare att ändra inställningar i en app än med fjärren såklart. Min värmare är 2 år gammal så kanske kan jag få nya grejer, men lite svårt att motivera typ femtusen för att uppgradera. För egen del är räckvidden med fjärren nästan alltid ok. Hemma är det inga problem och på jobbet räcker den från kontoret ner på gatan där jag oftast får parkering så.

Om du blir sugen så är priserna på Webasto saker skapliga på Ebay.de.

Cool. Tack för tipset!