Någon som köpt parfym på Deloox?

Mina parfymer börjar sjunga på sista dropparna och ramlade över Deloox som bland annat finns på prisjakt, går att betala med Klarna och betala när man fått varan. De flesta som har köpt därifrån verkar nöjda men jag tänkte passa på att kolla om någon här har erfarenhet innan jag beställer?

Är löjligt bra priser på vissa parfymer jämfört med svenska återförsäljare så min fakeradar går ändå igång en aning.

När man skriver "Mer än 2,5 miljon nöjda kunder!" så kan det ju vara läge att göra en grundlig undersökning av firman. men de har ju Klarna & PayPal som betalningsalternativ så då är man ju rätt safe ändå.

Ja det är nog inte pengarna jag är orolig för utan mer om det är fakeparfymer. De verkar ha basen i nederländerna och majoriteten verkar nöjda :sweat_smile:

Jag kan inget om detta, hatar parfymer då det smakar kemikalier i munnen.

Men Jocke, parfym är inget man dricker😳

6 gillningar

Det kom ju från en som testat allt. :joy::joy:

1 gillning

Glömde ju uppdatera denna, jag slog till och fick riktiga perfymer till halva priset mot Sverige. Tog ett par dagar att få dem.

1 gillning

Där har jag handlat parfym och annat smink. Inte varit något konstigt. Men denna tråden hade jag missat.

1 gillning

Jag har köpt två parfymer från ert företag men fick endast en. Jag har tagit en tydlig bild på paketet och parfymen jag mottog. Det är helt ologiskt att begära fler bilder – ingen sparar skräp hemma.
Era försök att dra ut på tiden och undvika ansvar är oacceptabla. Parfymerna jag fick är gamla och har förlorat sin kvalitet.