Någon som handlat från Elegance of Sweden AB?

Vi testade marknaden genom att initialt sälja produkter i små kvantiteter på plattformar som Tradera för att bedöma marknadens reaktion och identifiera pålitliga kinesiska leverantörer. Efter officiell lansering hösten 2022 fortsatte vi att växa, med över 500 produkter i vårt sortiment sommaren 2023.

Därför var omsättningen det första året, inklusive testfasen och höstterminen, 40 000 SEK medan andra kostnader som inköp av produkter och lokalhyra, etc., var mer. Det var en initial fas. Sedan början av året har företaget växt betydligt mer och ni är välkomna att följa årsredovisningen för 2023, som vi kommer att publicera i början av nästa år

1 gillning

Det stämmer att vi har en leveranstid på 1-2 arbetsdagar. Dessutom erbjuder vi en öppet köp-period på 60 dagar. Om du upplever något tillverkningsfel eller problem med din produkt, kan du använda vår efterförsäljningsservice. Kontakta oss och vi hjälper dig att få en ny produkt utan extra kostnad

Jag är inte direkt orolig över er verksamhet, givetvis kostar det ju oftast mer än man får in i uppstartsfasen. Företaget har ju inga betalningsanmärkningar vilket visar på att man gör rätt för sig så jag ser inga röda flaggor direkt.

Jag kan bara önska er lycka till och hoppas att det går bra för er.

1 gillning

Vi är inte ett droppshipping-företag. Istället är vi ett företag med eget lager i Jönköping. För närvarande har vi 500 produkter med betydande mängder av varje produkt i vårt lager. Vårt mål är att bli en av de mest pålitliga företagen i Sverige på sikt, och vår högsta prioritet är kundnöjdhet. Du kan läsa recensioner direkt på vår hemsida för att få en bättre förståelse för våra produkter och vår service

Tack för din feedback. Tack vare era synpunkter har jag också kunnat förbättra informationen om vårt företag på vår hemsida. Ni är mer än välkomna att prova våra produkter och vår service om ni så önskar, och era åsikter är alltid välkomna

Hur kan ni ha rea på alla era produkter? Rea får man endast ha om man tidigare har sålt till ordinarie pris. Har ni gjort det?

Tack för din förståelse och bra fråga. Ordinarie pris återgår alltid när vår seasonal rea avslutas. Vi har valt att erbjuda rea på många av våra produkter med rabatter från 10% till 60% för att vara konkurrenskraftiga inom den här branschen. Vårt huvudfokus har alltid varit att prioritera kundnöjdhet och lojalitet framför omedelbar vinst. Många företag använder liknande strategier för att locka och behålla kunder.

Vi vill betona att du som kund kan vara trygg med att våra produkter har samma höga kvalitet, oavsett om de är på rea eller till ordinarie pris. Vi vill ge dig möjligheten att uppleva våra produkter och vår service till ett förmånligt pris, och förhoppningsvis kommer du att uppskatta den extra valutan du får för dina pengar. Om du är intresserad av aktieinvesteringar och aktieutdelning kan det vara klokt att utforska större etablerade företag där vinsten per aktie generellt är högre.