Missa inte livesändningen från Xiaomi Sverige

Från sajten:
image

Du har väl inte missat att Xiaomi och Mi Store kommer att ha en livesändning om mindre än 1 timme här på nätet? Det utlovas dessutom rabatter på populära produkter så passa på att spara en slant eller två!

Klicka in via deras YouTube-kanal nedan och se till att ha plånboken redo om det du just behöver eller ännu bättre villhöver dyker upp :-)

2 gillningar

Påminnelsen sattes i förrgår :smiley: Hoppas på riktigt bra priser :+1:

En länk hade varit trevligt. :wink:

1 gillning

Tack!

Och här kan produkterna köpas:

https://www.mistore.se/sv/meet-mi-at-home

Är det någon kod man behöver för åt komma åt rabatter?

Blev en robotdammsugare till övervåningen. Vågar man hoppas på en Pro eller S5 max till nedervåningen?!

Japp, den visas i bild med erbjudandet

1 gillning

Luftrenaren är ju samma pris som dom flesta på Prisjakt. Dock får man väl ett extra filter på köpet.

Denna siten kan snart döpas om till Xiaomi-bubblan så mycket reklam de får här :smiley:

Dom gör bra grejer helt enkelt. Sedan är det ju upp till var och en om man vill köpa eller inte.

3 gillningar

Du är bokstavligt talat i forumdelen Xiaomibubblan.

2 gillningar

Jag är fullt medveten om det, som du bör ha sett i mitt inlägg så syftade jag inte på denna forumdelen utan hela siten :slight_smile:

Så köpte ni något? Själv norpade jag en handdammsugare, lampan och en penna som bonus!

Utan Xiaomi och Apple så blir det inte mycket kvar av övrig teknik i bubblan :slightly_smiling_face:

Köpte ett Smart Band 4 + två extra armband till frun.

Hoppades på de lite mer avancerade dammsugarna men blev en robot Vacuum Mop.

Vilken lampa köpte du? Skrivbordslampan eller ”glödlampan”? Funderade på att klippa skrivbordslampan med…

Ah va fasen. Köpte skrivbordslampan med sen slank det med en powerbank

Köpte dammsugaren. Behövde en ny.