Mer pommes frites till folket med Xiaomis nya airfryer

Den får firmware-uppdateringar ibland genom appen (oklart vad de fixat till med dem).

1 gillning

Högst oklart. En Airfryer torde ju bara ha en primär funktion, dvs att fritera mat. Borde ju vara den effekten som motorn är på sen dag ett så svårt att se vad firmware uppdateringar skulle fixa. Misstänker att det har att göra med dess smarta funktioner?

Möjligtvis att den lagt till fler förinställda program för olika maträtter.

1 gillning

Våran gick sönder och har inte skaffat någon ny. Skönt att slippa en stor bökig pryl i köket. Airfryer funktionen i den nya ugnen är bra nog.

2 gillningar

Hur funkar det i ugnen om en sådan har inbygd Airfryer? Måste du värma upp ugnen som vanligt först eller kastar du in allt när den är kall och sedan kommer den upp i temp direkt? Det tycker jag är den absolut största fördelen med en Airfryer att det går så jävla fort.

Tar ungefär en minut för ugnen att bli varm sedan in med ett speciellt galler på plåten så luften cirkulerar. Kan ta ett kort när jag kommer hem senare hur det ser ut.

Sjukt imponerad av hur snabbt nya ugnar får upp värmen. Tar ungefär 1-2 minuter att komma upp i värme beroende på gradantal.

Då förstår jag dig helt, låter ju svinnice ju, ja gör gärna det =)

Min flyttade från en hylla hos oss till en hylla hos @xms67

2 gillningar

Stefaaaaaaaaaaan!!

Vince Vaughn Party GIF

1 gillning

Hörde att @xms67 faktiskt använt den en gång nyligen.

7 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bubblanträff i Stockholm 16 mars

Även solen har sina fläckar.

Nu kommer ett riktigt avslöjande här... Under dessa snart tre veckor som gräsänkling har jag använt den flera gånger till just pommes. Dels är det som @Marcus_Attefors sjukt snabbt och smidigt jämfört med min skitugn som tar 20 minuter att nå 220 grader. Sedan blir det faktiskt bra. Men då pratar vi om en jätteklump för max två portioner pommes...

3 gillningar

Du borde testa att ge den lite mer uppgifter! Göra kycklingklubbor, spring rolls, egna chips och mycket mer!

1 gillning

3 gillningar

Var dags för en större, chansar på att den är lika bra som den mindre.

2 gillningar

Sälj den gamla till Meijer!

Behöver jag kommentera detta? :joy:

Han kommer ju aldrig använda den :joy:

Han hade en du!!! Han hade köpt den till frugan i födelsedagspresent. ”Varsågod, bara fortsätt laga mat” :joy::joy::joy: