Melodifestivalen 2021

Sjukt låg kvalité rakt av, men det hör ju lite till att det dels är så och att man ska tycka det… Ser det dock med min dotter och då skulle jag kunna titta på SVTs testbild och ändå ha det hur bra som helst :slight_smile:

6 gillningar

:partying_face:

Man får ju titta på det som ett barnprogram

Sänder en tanke till er som tvingats kolla ikväll.

3 gillningar

Det var mycket bättre då det hette schlagerfestivalen… en tävling lokalt, sedan med Europas bidrag, inte alls så långrandigt som nu och schlager var mycket bättre än seg-smörjan dom framför nu…

1 gillning

Det var bättre förr (eller var det verkligen det?):

1 gillning

Haha, nä, absolut inte men mycket eller iaf en del var det :slight_smile:

Minns att jag som liten knatte älskade den låten. Var helt förkrossad efter finalen. Har inte vågat se melodifestivalen sedan dess :smirk:

1 gillning

När det kommer till esc så är ju denna given
https://m.youtube.com/watch?v=GhXAlqYSwhw

2 gillningar

I kväll är det final. @Marcus_Attefors kommer att hålla er uppdaterade här och livekommentera finalen på Clubhouse.

Ha chipsen redo klockan 20:00 i kväll.

3 gillningar

I kväll går vi in i matchen. Men 11-åringen som man vill gömma sig bakom eller skylla på är inte så entusiastisk…:grimacing:

1 gillning

Så jävla pepp!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NOT!

2 gillningar

Vi är alla pepp! Ikväll blir det inte vara en NOT utan flertalet ljuvliga noter :wink:

1 gillning

Inte lätt att vara tondöv!:joy:

Stackare… vi andra får väl njuta åt dig :wink:

Ska bli så kul att bara zappa förbi och kolla Exit istället. :joy::joy:

2 gillningar

Hur är SR/SVTs roll i hur de olika låtarna spelas och visas utanför mello. Ska de ha en opartisk ställning?

Jag upplever att jag hört Tusses låt mycket mer än de andra. Lyssnar på P4 Stockholm vardagar 6- ca 9-10.

Nu är detta helt totalt(!) ovetenskapligt, finns nog en x-antal faktorer för min upplevelse. Skulle dock vara kul att veta deras roll :face_with_monocle:

Det är mycket som herr Björkman styr i denna tävling. Är bidragen lottade till vilken deltävling, troligen inte. Andra chansen, duellerna handplockade för maximal TV

Maximal TV till maximal kostnad, no limits. :rofl:

1 gillning

Så är det, skattepengar :slightly_smiling_face:

1 gillning