Deras wienerkorv och hårdostar är bra de med. Vi har en väldigt bra Hemköp på orten så har koll på garant ![]()
Vi kör alltid färska kycklingköttbullar från Willys (Garant?).
Dottern vägrar något annat trots att hon är köttätare, fruns mage tål däremot inte rött kött, därav käkas det mycket kyckling i familjen.
1 gillning