Masters of the Air

Från sajten:


Väntan på nästa del i “Band of Brothers”-serien har känts som en livstid och den 26 januari har “Masters of the Air” premiär och Apple har nu bjudit på introt.

“Band of Brothers” och “The Pacific” har båda fantastiska intron som spelas innan avsnittet där vi får se lite av vad som komma skall till vacker musik. Apple har nu släppt introt till “Masters of the Air” och det tog inte många sekunder innan håren på armarna reste sig och undertecknad fick samma känsla som första gången jag petade in den första av sex DVD-skivor i DVD-spelaren och introt drog igång till “Band of Brothers”. Sen den dagen någon gång under 2002 har jag sett serien en gång om året och tycker fortfarande den är precis lika bra, om inte bättre.

Nu är det dags för tredje kapitlet i Steven Spielbergs och Tom Hanks hyllade krigsserie och istället för att vara på marken i Europa eller i en fuktig djungel i Asien så ska vi upp i luften och följa de tappra män som stred i en liten plåtfågel. Serien har premiär på Apple TV+ den 26 januari.

2 gillningar

Kommenterar först på min egna artikel för att jag är så satans pepp nu! @MrMustang !!!!!!!

Oh My God Omg GIF by The Office

3 gillningar

Paying Make It Rain GIF by Travis

Vet man vilken frekvens det är på avsnitten? Ett i veckan?

Apple brukar släppa två avsnitt när det är premiär och sedan ett i veckan. Jag vet inte om jag ska titta direkt eller vänta. Men gissar att jag kommer se om den sen igen så kommer nu följa den slaviskt varje vecka.

1 gillning

Två avsnitt första veckan och därefter ett avsnitt i veckan. Sista avsnittet släpps den 14 mars.

2 gillningar

Taggad som satan på detta!

1 gillning

Längtar verkligen efter att få bänka mig framför TVn, blev än mer taggad efter denna video!

1 gillning

Snyggt som fan. Men krig är ju inte vackert nånstans tyvärr. Kommer sitta som klistrad ändå.

Den 26e blir det att teckna sig för ATV+ igen. Värt det bara för denna serie. Jag skulle dock vilja köpa serien så att man alltid har den tillgänglig.

Ni som går igång på krigsfilmer och WW2.
Tänker ni även på romarriket ofta?

3 gillningar

Nä, inte lika ofta. Men tycker att det är intressant också.

Hade en period där jag såg väldigt mycket från romarriket så det är också väldigt intressant men krig i "modernare" tid är mer intressant för mig faktiskt.

1 gillning

Imorgon är det dags. @Marcus_Attefors du är inte alls taggad va? :wink:

1 gillning

Ska sjuka mig!

Bara att slicka på ett räcke i tunnelbanan just nu.

Känns som det räcker med att åka i rusning helt ärligt haha

Signade upp för tre månader gratis ATV+ nu bara pga detta. Så jäkla taggad. Om jag förstår det rätt så släpps två avsnitt imorgon och sedan ett i veckan så jag borde klara mig på tre månader?

Ja, sista avsnittet släpps 14 mars.

1 gillning