”Masters of The Air" kommer släppas under våren 2023

Nej det går inte, du måste sätta dig i soffan, dra upp volymen och bara titta. Det här är en otroligt nice trailer som någon random har gjort men den visar upp serien bättre än vad HBO lyckades med i deras trailer:

2 gillningar

Trodde Apple skulle släppa en MacBook Air Pro.

Undrar just när denna dyker upp. Har varit väldigt tyst från Apples håll… Eller har jag missat något @Marcus_Attefors ?

Har du gjort din hemläxa? :blush:

1 gillning

Knäpptyst har det varit :frowning:

Längtar...

1 gillning

Nej det har jag fan inte lyckats med.. :stuck_out_tongue:
Snart klar med Archer som lunchunderhållning, får ge mig på detta då helt enkelt! :grinning:

Band of brothers förtjänar mer än det! :kissing_heart:

Jobbar hemma, så med sambo och ungarna ute ur huset dagtid så tror jag att det är så mycket kärlek jag kan ge den. :grinning:

Det låter bra! :heart:

Någon som hört något mer om releasedatumet för denna serie? Tror aldrig jag har längtat så mycket efter en serie som denna. BoB och The Pacific är ju de bästa serier som någonsin gjorts, denna kan ju inte vara dålig någonstans.

Tyst som i graven men ryktades ju att den skulle komma nu på våren men flera andra säger att det är flyttat till hösten tråkigt nog.

https://www.reddit.com/r/tvPlus/comments/11h7m89/comment/jasyohe/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=ioscss&utm_content=1&utm_term=1&context=3

Det var tråkiga nyheter. Minns fortfarande när BoB sändes på TV när den kom 2001 när man gick o väntade på ett avsnitt i veckan, snacka om veckans höjdpunkt redan då :blush:

2 gillningar

Kan inte komma fort nog nu!!!