Macradion: Någon tar en stänkare

Från sajten:
image

I det senaste avsnittet av Macradion har Marcus tillslut förstått grejen med Xiaomi och deras HomeKit-kompatibla produkter, men även fläkten har han likt många andra blivit kär i. Dennis som normalt gillar att stå i kö är pepp för att Coop har börjat utföra tester där vi kan scanna och betala för vår mat direkt i telefonen och Mathias är sjukt besviken på att hans nya dator för 30 000 inte har en SD-läsare. Marcus underlättar livet för alla med barn genom att gå igenom hur det smarta hemmet kan hjälpa oss med de små problemen i hemmet.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka och kan titta på oss live när vi spelar in avsnittet varje måndag 21:00! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

1 gillning

Den här tror jag du behöver :slightly_smiling_face:
Skarvsladd 2 m Euro | Clas Ohlson

1 gillning

Det låter väldigt jobbigt att starta om och logga in på en Mac.

1 gillning

Vet inte om jag vågar skarva :grimacing:

Som ett jävla träningspass! Det är nästan lika jobbigt som när skärmen lever sitt egna liv på iPad med landskapsläge upp och ned :slight_smile:

Varför skulle du inte våga?

Den vänder sig rätt med en cmd-tab på tangentbordet.

En skarvsladd är inkörsporten till tyngre missbruk av skarvsladdar. Plötsligt sitter man och kopplar in en skarv i en skarv.

Kapitel: :star::star::star::star::star:

Väldigt trötta ämnen just nu tyvärr. Tycker att ni kan ta ett par veckors semester från podden.

Massa automatisering ju!

1 gillning

Kommer med 99% sannolikhet ha sönder något.

Haha de är fas, nolla och ev jord. Vad kan gå fel :rofl:

ALLT! Haha fråga min fru!

1 gillning

En vanlig skarvsladd går inte att misslyckas med :smiley:

1 gillning

Eller hur :rofl::man_shrugging:t2:

@Sevis “datorn” :heart_eyes:

Jag har ca 15m från min brevlåda av plåt till hubben och det är för långt. Funkar inte. :grimacing:

Du får köpa ny brevlåda :man_shrugging::joy:

Köp en låda i plast :slight_smile:

Skaffa en amerikansk brevlåda med röd flagga. Det var så man automatiserade förr.