Macradion: Jakten på bankdosan

Från sajten:
image

Macradiontorsdag och idag ska det än en gång pratas iOS 15 – men nu har vi testat det.

I veckans avsnitt går vi igenom vad som är nytt i iOS 15 och vad vi tycker efter att alla kört beta i en vecka. Det blir också Nanoleaf, tapeter och mycket annat.

Hörrö! Från och med nästa vecka kommer nya avsnitt av Macradion att släppas på måndagar istället för torsdagar.[/b]

HJÄLP OSS

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får dessutom podden helt reklamfri varje vecka. Nu finns dessutom Patreon i svenska kronor så ni vet vad ni ger utan konstiga uträkningar på utländska. Missa heller inte vår alldeles egna Macradion-butik!

LYSSNA

FOLJ OSS

Missa inte att prenumerera på vår YouTube-kanal där vi kontinuerligt lägger ut recensioner och mindre tester.

Det måste vara en snål/girig en som la ut för din lunch, följer med till banken för en halv lunch :joy::joy:

Eller en perfekt kollega som håller mig sällskap :heart_eyes:

1 gillning

:heart:

1 gillning

Och välkommen till forumet för bövelen!

1 gillning

Tackar, på alla andra ställen är jag bannad, är tydligen en störig jävel. :joy::joy:

Här är du välkommen, med passa dig för @Esse han kan vara pilsken ibland :joy:

1 gillning

Det är inte jag som humpar Oonin i tid och otid!

1 gillning

Ja, han bannade den mycket sympatiske @Anders_Malmgren. :wink:

Saknar honom här, en frisk fläsk!

2 gillningar

Fläkt!

Eller frisk kanske den inte var men underhållande var det!

Du saknar bara att bråka med honom.

Ja faktiskt, det var mysigt att kriga med honom. Den enda jag har nu är @anon29666066 men det är allt för sällan vi får gå in i ringen tillsammans.

1 gillning

En narcissistisk psykopat skulle jag säga.

1 gillning

Det kan nog stämma faktiskt :joy: