Macradion: Den stora kartongdöden

Från sajten:
image

Det är något speciellt med Apple-kartonger och Marcus har aldrig någonsin kastat en sådan men nu har det hänt. Mathias har precis som Marcus testat jailbreak och gick kanske lite väl långt med sina tweaks. Dennis fortsätter drömma om en smart connector på iPhone 13 (?) och Marcus dricker whiskey skapad av artificiell intelligens. En nyhet är även att våra kära Patreons nu kan se och lyssna på podden live varje måndag 21:00.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

1 gillning

Aldrig varit i en Apple Store. SAY WHAT!:exploding_head:
Det är ju det första man gör när man kommer till en ny stad. :joy:

2 gillningar

Är helt med dig där! Vet inte hur jag kunna fortsätta arbeta med dessa två. Måste åka på en studieresa till Apple Store asap!

1 gillning

Jag är åt andra hållet. Lite sjukt när jag började räkna hur många jag varit på. Har bland annat varit på alla 6 som ligger på Manhattan…:crazy_face:
En favorit är Apple Store Zorlu Center Istanbul.

bild

3 gillningar

Meningslöst att lyssna live. Då finns ju inga kapitel. :wink:

2 gillningar

Haha poäng!

@Zop är ett helt kapitel för sig. :joy:

3 gillningar

Vad var det för musik på slutet. Avgå alla!:heart_eyes:

Det var dottern som valde hon satt och tittade när jag redigerade och ville prompt bestämma, ber henne avgå omedelbart!

1 gillning

Ok. Hon får stanna kvar med en varning. :heart_eyes:

Ja min röst låg på en ZZ-top-låt, hade passat så mycket bättre än den där smöriga dyngan.

1 gillning