Macradion: Den är död

Från sajten:
image

WWDC är här och Apple har äntrat scenen och i detta avsnitt går vi igenom allt som vi fick se och vad vi tyckte om förändringarna i de olika operativsystemen.

Marcus skrek sig hes när Apple äntligen tog sitt förnuft till fånga och mördade den hemska och seglivade ringskärmen. Det är inte bara ringskärmen som Apple dumpar utan även Intel’s processorer. Så luta er tillbaka och häng med på ännu ett WWDC-avsnitt av Macradion.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka och kan titta på oss live när vi spelar in avsnittet varje måndag 21:00! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

Say what! Är Macradion död? Jag lyssnar ju på den nu!:joy::joy:

Vi har Glenn med oss idag ser jag! Haha

1 gillning

hjälpte ena dottern med hennes lite äldre mb igår när man satt i 45c uteplatsen…
den dog då…

Hugah, aldrig varit en fan eller förstått MacBook. Är karma för att du inte köpte en Pro åt henne!

2 gillningar

Dottern i fråga är Läkare och forskar i metall lära…så tror inte jag behöver köpa något åt henne längre :slight_smile:

Men då måste du guida henne genom tekniken!

1 gillning

i apple världen?!.

Metall :hugs:

Innan Macbook Air fick Retina var det Macbook som gällde. Hade en sådan som jobbdator. Var riktigt nöjd med den

Yes vet, men de var så fruktansvärt slöa så häften vore nog. Badboll var allt man såg. Har ett gäng sådana kvar i omlopp på jobbet och ryser varje gång.

1 gillning

Ni nämnde en Spotify-widget med play/paus. Widgets på hemskärmen i iOS 14 kan enbart visa information.

För övrigt sköter ni jobbet med kapitel snyggt till skillnad från Teknikveckan-gänget.

1 gillning

Japp såg det i efterhand också, riktigt tråkigt faktiskt =(

Tack finis! <3

hur går det med sommaruppehållet av social media?

Jag är glad att han är tillbaka så jaga inte bort han nu. :joy::heart_eyes:

3 gillningar

Han har ju äntligen fattar vad som e viktigast :sunglasses:

5 gillningar

han kommer dryga sig som faaaann när liverpool tar PL segern…så för mig får han gärna vara borta länge :heart:

1 gillning

Är inte aktiv på varken Facebook eller Twitter men något ska man väl roa sig med när man inte orkar göra mycket alls i värmen.

1 gillning