MacBook Pro (2021)

Nu kan ni känna av hur det är att ha notchen på er befintliga dator:

https://imadethis.app/notch-pro

2 gillningar

Äntligen!

Och tvärtom, för alla 2021 MBP ägare om de inte vill ha notch :slight_smile:

Har fixat till det på min Intel-dator också:

6 gillningar

5 gillningar

Råkade köpa en MacBook Pro 14” 32GB ram och 512GB disk.

Beräknad leverans mitten utav november :frowning:

Min m1 med 16GB ram får leva ett tag till då :stuck_out_tongue:

9 gillningar

8 kärnor? Isåfall samma som jag…:+1:

Stämmer bra det :slight_smile:

Arbetar med utveckling och infrastruktr. 16gb ram på m1 va lite litet hoppas detta löser problemet :slight_smile:

Synd på den långa leveranstiden bara. När beräknas din komma? Min va typ 18-25:de november

4-9/11. Ska bli kul…:+1::smiley:

1 gillning

Det kliar i fingrarna på mig med, är så sugen! :grimacing:

Då får du den lite före mig då. Attans :stuck_out_tongue: jag chansade och köpte den faktiskt genom webhallen då jag såg att dom hade dom till samma pris.
Trodde dom hade bulkköpt dom så att man skulle få den 26:de oktober

1 gillning

Jag beställde på kvällen, ca 21:00. Var ändå lite senare än jag önskade. Satt på en middag och kunde inte vara hur oartig som helst. Tappade väl en vecka på det…:man_shrugging:

1 gillning

Oj, jag läste Tim Cock sucker.

Känner mig privilegerad då jag inte ser något problem med flärpen, särskilt när nya MacBook Pro är så fantastisk.

Tycker synd om ni som nu måste köpa en PC i stället, kanske ta en med kameran i tangenbordet.

3 gillningar

Härligt! Råkade :partying_face::hugs::exploding_head:

Är själv rätt kluven, vad jag villhöver….

Håller med, alltså flärpen är bättre än som det är nu en svart linje rakt över allt som resulterar i att displayyta försvinner. Tycker det är ett smart drag utav Apple.
När alla utvecklare kommer fram till en lösning och uppdaterar sin kod enligt API:erna kommer det bli bra :slight_smile:

1 gillning

Ja precis, den hoppade i kundkorgen på Webhallen och råkade trycka in kortnr och sen köp :stuck_out_tongue:

1 gillning

Hittar inte 14" med annat än 16Gb på webhallen, är jag blind? :thinking:

Edit: Hittade nu, de listade den inte bland de andra bara…

Stämmer bra det - pratade precis med kundtjänst och dom köper faktist in en bunt från Apple precis som dom har gjort med tidigare CTO modeller vilket då bör resultera i att man får en maskin snabbare från dom än från Apple själva :slight_smile: Men vi får se. Tycker om att stödja vår svenska handler med iofs, handlar hellre från webhallen än från Apple direkt utav den anledningen.

Såg nu att dom har ändrat status på vissa maskiner hos Apple till Preparering to ship enligt macrumors.

För dom som letar finns länken här;
https://www.webhallen.com/se/product/341960-Apple-CTO-MacBook-Pro-M1-Pro-14-8-Core-14-Core-GPU-32GB-512GB-SSD-Silver

1 gillning