MacBook Pro (2021)

Ja maskinen som sådan och speciellt M1 processor är ju imponerande

Kanske lite fel utryckt, de ger sig själva en klapp på axeln :slightly_smiling_face:

Det är ju som det brukar vara på sådana här produktpresentationer. Oavsett om det är Apple, Google, Samsung osv. Allt är det best ever.
Bara att rulla på ögonen åt sånt säljsnack. :slight_smile:

2 gillningar

Du är alltid så klok och balanserad. :+1:t3:

1 gillning

Varenda PC kommer ha n flärpeliflärp nu!

1 gillning

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Apple Event 18 oktober

Hänger väl på att Windows får stöd för det?

Dom som gillar att klaga och ondgöra sig letar alltid efter bränsle att göra det. Sen spelar det ingen roll att Apple sopar banan med sitt M-chip. Hade det inte varit notchen hade det varit något annat. Belackarna är lika förutsägbara som årstiderna.

1 gillning

Notchen har jag aldrig stört mig på, tycker man får info så det räcker på skärmen ändå.

Jag längtar!!!

Nja… pocenten Helge, saknar pocenten :sweat_smile:

Känns så himla bra att sitta med en beställd 14” MBP…:blush:. Fint chip, laddning från båda håll och 14” var avgörande. I den ordningen.
Var det någon fler som beställde? Eller har beställt idag?

6 gillningar

Bra val. Jag är jättenöjd med min M1:a så du kommer nog inte ångra dig

1 gillning

Önskar att det rymdes en i min budget.

1 gillning

Tänkt på att du måste skaffa en USB-C till USB-C separat. Det som följer med i lådan är en USB-C till MagSafe.

Tack för tipset. Men jag sitter på en MBP 13" late 17 så laddar med USB-C idag. Från båda håll. Men den har det värdelösa tangentbordet och USB-C ingångarna(eller heter det utgångar?) håller inte Applekvalitet, lite sladdriga/lösa.

Får man laddare? :joy:

Än så länge.

2 gillningar

Portar :wink:

1 gillning