LOL kommer tillbaka med en tredje säsong

Från sajten:
image

Humorserien “LOL: Skrattar bäst som skrattar sist” på Prime Video blev lite av överraskande framgång. Nu är serien tillbaka med en tredje säsong.

Det är i vanlig ordning Eva Röse som håller i spakarna i kontrollrummet och övervakar deltagarna. Premisserna är enkla – skrattar du så åker du ut. Vilket inte kan vara så lätt att hålla sig ifrån när man sitter inlåst med en del av Sverige bästa kommiker.

I år har vi några riktigt roliga svenska komiker och andra tv-personligheter. Samtliga deltagare är Suzanne Reuter, Claes Malmberg, Johan Rheborg, Erik Ekstrand, Måns Möller, Ola Forssmed, Sofia Dalén, Annika Andersson, Kodjo Akolor och såklart Pernilla Wahlgren.

Serien är tillbaka på Prime Video 29 november, kommer du titta? Vi överraskades över hur roligt det faktiskt är och kommer garanterat sitta bänkade.

2 gillningar

Jävligt bra lineup men känns som Pernilla kommer åka ut första fem minutrarna haha.

1 gillning

Season 5 No GIF by The Office

Kommer bli härligt med en till säsong! Jag och frugan har skrattat mycket om dumheterna som tv-personligheterna gör.

1 gillning

Inget slår första säsongen med Robert G, fyfan jag skrattade så jag fick ont i magen.

2 gillningar

Trodde verkligen att det här skulle vara värsta skiten! Men jisses vad vi har garvat åt det här hemma! :smiley: Så detta var en klart glad nyhet! :slight_smile:

Hoppas.

Detta ser vi fram emot. Jag tror Kodjo åker tidigt då han inte kan hålla sig för skratt.

1 gillning

Kanske lär skaffa prime igen då…
Vilken playtjänst har vi inte liksom… :sweat_smile:

Per Fritzell var sjukare än sjuk. :joy:

1 gillning