Logitech G502 X är nya spelmusen med stort S från Logitech

Från sajten:
image

Efterföljaren till Logitechs mesta spelmus G502 får ett X på slutet och lanseras i tre varianter.

G502 X är sladdbaserad medan G502 X Lightforce är trådlös. Slutligen finns en tredje variant som heter G502 X Plus. Det är den sistnämnda som ger de där snygga RGB-listerna.

G502 X PLUS

Nytt för alla tre mössen är nya brytare som utlovar “fördelarna med optiska brytare med känslan och responsen från mekaniska”. Vi kan alltså anta att musen klickar lite mer än tidigare.

G502 X PLUS

Viktigaste i vår bok är dock möjligheten att ladda de trådlösa via USB-C. Kvar finns möjlighet att ladda med hjälp av induktionsmusplattan PowerPlay.

Färgerna är svart och vit. Pris: 949 kr för G502 X (Se dagsaktuellt pris), 1599 kr för trådlösa G502 X Lightspeed (Se dagsaktuellt pris) och 1799 kr för G502 X Plus (Se dagsaktuellt pris)

Källa: Pressmeddelande.

2 gillningar

Så fort den kommer i lager är det givet köp.

Har en trådad som jag ändå gillade väldigt mycket men bytte ut den mot en trådlös Razer haha.

Hur tycker du det var att gå från trådad till trådlös?. Märkte du någon skillnad?
Vilken razor böt du till?

Underbart! Har undvikit trådlöst länge då det ofta funkar sämre att spela med men det senaste känns det ändå som att det bör vara ikapp.
Jag bytte till en Razer Viper ultimate, tycker den är grym!
Har små händer så kan inte ha för stor mus men både 502 och Viper är perfekta.
Den håller laddningen länge, man får med en laddstation men du kan även sätta sladden rakt i musen.
Jag fastnade ofta med sladden överallt så jag är supernöjd.

1 gillning