LEGO-tråden

Inte nödvändigtvis. Beroende på var vi ska så fixar vi mackor eller nåt istället, så slipper en köa och trängas också.

Får bli en stor kylväska då :grin:

2 gillningar

Ofta smakar medhavd mat bättre än barnanpassad snabbmat lagad utan hjärta. :ok_hand:

2 gillningar

Rätt dålig mat där inne tyvärr – pasta, pizza och paj.

1 gillning

Ett coolt projekt.

3 gillningar

Fick en grön Lamborghini i Lego Technic.

8 gillningar

  1. Vi erkände att vi var maktlösa inför de kreativa byggklossarna – att våra liv hade blivit ohanterliga.
  2. Kom till tro att en Kraft större än vi själva kunde återge oss mental hälsa.
  3. Beslöt att överlämna vår vilja och våra liv till Guds omsorg, sådan vi uppfattade Honom.
  4. Gjorde en grundlig och orädd moralisk inventering av oss själva.
  5. Erkände inför Gud, oss själva och en annan människa den exakta innebörden av våra byggfel.
  6. Var helt och hållet beredda att låta Gud avlägsna alla dessa karaktärsdefekter.
  7. Bad Honom ödmjukt att avlägsna våra brister.
  8. Gjorde upp en lista över alla personer vars fötter vi hade gjort illa och blev villiga att gottgöra dem alla.
  9. Gottgjorde så långt möjligt dessa människor personligen, utom då det skulle kunna skada dem eller andra.
  10. Fortsatte att göra personlig inventering och erkände genast när vi tänkte danska tankar.
  11. Sökte genom bön och meditation att förbättra vår medvetna kontakt med Gud, sådan vi uppfattade Honom, varvid vi endast bad att få kunskap om Hans vilja med oss och styrka att utföra den.
  12. När vi, som resultatet av dessa steg, hade haft ett andligt uppvaknande, försökte vi föra detta budskap vidare till andra AFOLS och tillämpa dessa principer i alla gånger vi var ute och surfade på internet.
1 gillning

Visste inte det fanns grupper för såna som dig. Vilket steg är du på? :joy:

Möjligen 1 :grin:

För din omgivnings skull är det viktigt att du kommer till steg 8 så du inser hur mycket smärta du orsakat!

Den bästa omgivningen tycker jag är en något medberoende sådan!

1 gillning

Det här huset byggde jag förra året. Gjorde det med min fantasi.





4 gillningar

@Bluish katter och klättermojäng som MOC med de bitarna som följde med i VIP-påsen från ovanstående beställning – om nu undrar varför Yoshi och Lumi ser ut som kaniner är för att jag fick välja mellan dem och två grillade kalkonvingar.



Dom tackar för att dom inte blev grillade kycklingar. :joy:

Fick feeling – här har vi @RolexJocke – eller snarare hans bord, fullt med vaniljkrämskartonger, paj, en öl samt alla pengar som skall gå till nästa klockinköp!

Snart har inte @DennisKlarin en chans i Bubblan Lego Masters!

4 gillningar

Brickwrecks på Vasamuseet. Det fanns även andra vrak i Lego.



5 gillningar

Jag vill rapportera att hatbrott.

Ännu ett hatbrott att rapportera – ingen skrattade åt mitt förra inlägg.

Mitt pågående bilprojekt. Tar form, nöjd med endel detaljer iaf! En Golf MK2 med Apple-spons. Vad tror ni, kan det bli något? :smiling_face::red_car::apple:

PS. Hoppas den slår @Esse ’s brors iaf! :grimacing:





9 gillningar

Förlaga.

4 gillningar