Nu är det snart dags för starten i den 92a upplagan av Le Mans. Flera kända förare även denna gången inklusive både Alex Palou och Scott Dixon. Här är provisoriska polelistan och de jag tänker hålla ett extra öga på. Dixon i första startled och sedan Peugeot Total så klart. Start 1600
@MrMustang man får vara glad att det går bra för Ferrari någonstans
Vart sänds det?
Jag kör via 24 Le Mans TV appen för 209 kr. Borde finnas till både Android och IOS
Har varit rätt spännande hittills med lite olika i ledningen. Men just nu Ferrari 83 före Porsche 5 och Toyota 8 efter 97 varv
Natten visar vilka som överlever
Kubica kör fortfarande Ferrari 83 om jag inte såg fel
När är målgång imorgon?
1600 borde det vara då starten var 1600 idag är 17 timmar och 43 minuter kvar nu
Ferrari 50 och 51 samt Porsche 6 var i ledningen i början men endast Ferrari 50 som hänger kvar i absoluta ledningen
Katastrof för Peugeot hittills
Måste vara bland de längsta Säkerhetsbil sessioner jag sett. Snart 3 timmar bakom SC. Fortfarande öppet mellan Ferrari, Porsche och Toyota. Blev totalt 4 timmar bakom SC
Jag pratar med mig själv här men vill ändå uppmärksamma Iron Dames det Italienska teamet som just nu leder GT3 klassen. Michelle Gatting dansk förare blev 4a förra året, se om de kan slå det i sin Lamborghini
Ska nog se sista timmarna tror jag.
Jag sträck tittar inte men har det på TVn. Just nu är det riktig racing igen efter ännu en SC. 3 i bredd på Mulsanne rakan och Cadillac i ledningen. Blir nog spännande in i det sista då det fortfarande 4 olika märken som kan vinna
Vinner Porsche är det deras 20e vinst
Vinner Ferrari så blir det 2 i rad
Vinner Toyota så är det revansch
Vinner Cadillac så är det nog deras första