Le Mans 2023

Le Mans 2023 med Hypercars
Otroligt spännande och 6 timmar in har Ferrari, Porsche, Peugeot och Toyota alla varit i ledningen. Inte många sekunder som skiljer dem åt

1 gillning

Är det nu? Finns det något enkelt sätt att streama de, minns inte hur jag kollat tidigare år , behöver ändå sitta uppe en del inatt så vore nice med lite underhållning :slightly_smiling_face:

Eller Eurosport 2 tror jag.

2 gillningar

159 kr via 24h WEC Android appen, borde finnas till Apple med :slightly_smiling_face:

1 gillning

Glömde att Cadillac är med på ett hörn :slightly_smiling_face:
De hade massiv vattenplaning för några timmar sedan och blev en lång safety car session

Eurosport 1 var det visst. :slight_smile:

2 gillningar

Ny ledare så fort någon går i depå (Hypercars är det jag följer) och nu börjar det skymma. En hel del fd F1 förare med i de olika klasser. Button, Buemi, Giovinazzi, Di Resta, Kvyat. Sedan Scott Dixon i en Cadillac :blush:

3 gillningar

Har svårt att bestämma mig om jag skall heja på Peugeot eller Ferrari :grin:

Alltid lika imponerande hur Hypercars och tidigare LMP1 flyger förbi GT bilarna på Mulsanne rakan :blush:

2 gillningar

Det är lite skillnad där. :slight_smile:

1 gillning

Ferrari nr 51 en liten ledning nu inför natten. Brukar alltid hända en del under natten och i gryningen :slightly_smiling_face:

1 gillning

Glömde ju Kubica och Kobayashi :blush:

2 gillningar

285 varv körda och 6 sekunder mellan ledande Ferrari nr 51 och Toyota nr 8. Spännande och se om någon av de vinner eller Cadillac kan komma ikapp :slightly_smiling_face:

1 gillning

Imponerande att grejerna håller att köras så hårt i 24h.

1 gillning

Ja, kommer ihåg under Audi eran med Tom Christensen så bytte man växellåda på 7 minuter :slightly_smiling_face:

De sade på WEC just nu 30 procent dvs 22 av 62 st bilar som har fått bryta. Rätt högt nummer tror jag :slightly_smiling_face:

Här skulle de ha anlitat @RolexJocke:

3 gillningar

Det bilden har går runt en typ en vecka. :joy: