Långvarigt skärmskydd utan bubblor till Apple Watch

Någon här i forumet som har tips, egna erfarenheter från en skärmskyddsprodukt som "verkligen håller länge"? Samt inte bara beskrivs som "enkel att applicera" utan också är det i verkligheten... Alltså helt utan bubblor.

Jag minns inte exakt nu vilka olika produkter jag provat men ingen har i a f uppfyllt ovan kriterier.
Någon bubbla kvar – samt att det inte tar många månader innan skyddet trillar av.

Handlar såklart gärna "billigt" men nu villig att betala för premium, om det stämmer i praktiken.
Har handlat ngn modell där prislappen inte varit budget.

Jag upplever inte att det finns något som ständigt levererar utan bubblor, men de försvinner oftast. Nu tänker jag på iPhone, Apple Watch har jag bara testar ett skydd. Bäst av de mjuka är enligt mig Copter, men slarvar man eller har otur blir det bubblor. Det är min erfarenhet.

Brukar inte Power (tidigare Mediamarkt) vara bra på att montera dessa skydd?

Kör du med plastöverdrag på soffan också? :disguised_face:

Det hänger väl snarare på miljön och noggrannheten vid appliceringen än vilket skydd.
Kör igång duschen på varmaste i badrummet och skapa en ångbastu så minskar du risken för partiklar i luften vid applicering :slight_smile:

Jag får erkänna att jag har ett skärmskydd i bilen, från Spigen, som var lätt att applicera. (Främsta anledningen är att den tar bort reflexer och den förhoppningsvis överlever mina telefoner :nerd_face:)

Har kört med den här på de 2 senaste lurarna, riktigt nöjd . Kan bli någon bubbla som försvinner av sig själv inom 12 timmar.

En del otur då – för det har varit stor noggrannhet i det momentet.
Såsom vid alla dylika på iPhones genom åren.
OK, en röst på Copter. :grinning: :ok_hand:

1 gillning

Vad är fördelen med ett mjukt skärmskydd?

Repskydd.

Och du menar bubblor som blir kvar, inte sådana som försvinner över natten?

Tycker du inte det är ganska dålig känsla i dessa mjuka jämfört med ett skydd av glas?

2 gillningar

Inte om man att ett av de dyrare, som Copter. Köpte ett billigt, men det var lite strävt och det fungerade ju inte alls.

Förstår fortfarande inte meningen med mjukt istället för glas. Men, smaken är som baken :wink:

#blåpiller :joy::joy::joy:

Det är ju en bra fråga, som inte jag kan besvara. Och inte heller förfäktat.

Hur många vill du ha? :joy:

Inga. Vid min ålder är behovet inte så stort. :joy::joy::joy:

1 gillning

Skärmskydd till AW torde ju vara enbart för modeller utan Safirglas. Min Ultra2 har inte en enda liten repa i glaset trots ganska oförsiktig användning.

Då är det väl inte så konstigt :face_with_hand_over_mouth:

Missade ett litet o :joy:

1 gillning