Läderskal iPhone 12, värt priset?

Går i tankarna på ett svart Apple original läder case till min 12 PRO. Ni som har det, är det värt 700 spänn?! Hört att vissa har problem med att skalet ploppar loss från telefonen i hörnen mm när telefonen ligger i fickan eller så :man_shrugging: Dvs att det sitter ”löst”. Vad säger ni? Ska man slå till?

1 gillning

Jag gillar det, distinkta knappar och bra finish. Har tyvärr inte använt det så mycket att jag kan uttala mig om det lossnar. Kör Apple silikon skal till vardags och är hitintills nöjd med dessa original produkter.

2 gillningar

Mycket bra! Har haft det på mina fyra senaste iPhones. Sitter bra och bygger inte för mycket.
Och så har ju det Magsafe.

1 gillning

Usch provade silikon. Samlade bara MASSA damm!

2 gillningar

Köpte ett Apple läderskal till min Max för 499:- på Computersalg. Lätt värt det :smiley:

Original?

Jajjemen! Var ju ett tag sen iofs

Kollade nu 600 var det visst!

Blir bättre med tiden.

1 gillning

Apples läderskal är väldigt bra. Kan inte tänka mig något bättre om man vill ha ett svart. Bra läder, bra passform, bra knappar och allt detta utan att bygga volym.

1 gillning

Låter som det blir ett köp :wink:

Mitt lossnade vid hörnen (nedre vänstra och övre högra) varje gång jag tog upp det ur fickan. Fick det utbytt.

1 gillning

Ja jag har läst en del ang det… har ett svart och ett saffrans-färgat V3 skal från nudient dock. Bygger på minimalt… men ja läder är läder :wink:

Jag har haft Apples läderskal sedan de kom typ… Känns som i alla fall 6-8 år. Inga kvalitetsproblem. Hur de ljusa färgerna åldras kan man såklart ha synpunkter på, en del gillar att de mörknar, andrar tycker de ser smutsiga ut. Men vad gäller svart är ju det ingen fråga.

Håller med föregående talare. Köpte ett svart Apple original till min 12 Pro när det kom och sitter fortfarande perfekt. Behöver en veckas användning eller så för att få den perfekta läderkänslan.

Har tidigare haft Apples läderskal till 5S, 6S, X och XS. Skulle vilja säga att det till 12 är än bättre än de gamla.

1 gillning

Det fick bli ett svart idag :slight_smile: 5/5

5 gillningar

Det enda som är negativt med läderskalet, det är inte ätbart. :joy::joy:

Allt funkar med vaniljsås :wink:

1 gillning

Tänkte inte på det. :joy:

1 gillning

Tappat stinget? :wink:

2 gillningar