Exakt, helt vansinnigt., men även väldigt många här hemma som ändra har den lägre placerad så sitter den ändå på tok för högt.
Är din torso längre än dina ben? ![]()
![]()
Det är någon på Arbetsmiljöverket som skrivit.
Kör du 100% eller skalar du upp den något? Ifall du skalar upp den så kanske det är dags att dra ned lite på det om du sitter närmre den. I annat fall så kanske du kan låna och pröva med samma upplösning fast 24’ ?
Det där med skärmar kan jag tycka är något man måste pröva sig fram till ![]()