Anton Berg och Skuggland är tillbaka i en ny säsong – denna gången om en man som fastnar i en hiss.
Journalisten och författaren Anton Berg har denna gången spårat upp en man vid namn Thomas Fleetwood – känd för att ha fastnat i en hiss under ett antal dagar i ett annars helt tomt hotell.
Om detta handlar hela första avsnittet av totalt sex stycken. Bara det är värd ett P3 Dokumentär-avsnitt. Hur en människa hanterar det utan att bli spritt språngande galen. Men det finns fem avsnitt till och någonting händer där i hissen som gör att äventyret tar en helt ny väg – en väg genom europas barer och bakgator.
Första avsnittet är gratis men därefter behöver du prenumerera. Du hittar alternativen att göra det inklusive Apple Podcast och Spotify via Third Ear.
Något av det bästa Anton Berg gjort.
En lite annorlunda historia som har sina oväntade vändningar.
Dock måste jag säga att Third Ear Studio/Acast har lite att jobba på när det gäller deras system.
Signade för något år sedan upp för deras poddpaket. Efter några månader märkte jag att flödet i deras betalflöde slutade uppdatera.
Min prenumeration hade helt plötsligt avslutats utan att jag fått meddelande eller sagt upp.
För två månader sen när senaste Skuggland släpptes signade jag upp bara för denna podd.
När jag skulle avsluta efter sista avsnittet var det inte helt enkelt att avsluta.
När jag loggade in fanns ingen prenumeration fast jag betalade. Efter att återställt lösenordet till mitt konto 3 gånger dök det upp och jag kunde avsluta.
Hej och stort tack för delning och väldigt fina ord om serien! Kul! (Och bra med feedback till Third Ear, de jobbar hårt på att förbättra och förenkla prenumerationstjänsten, den är superviktigt för oss alla!)