Konsolidering på hög nivå - Tre slår ihop alla företagsabonnemang till ett

Från sajten:
https://teknikveckan.com/telecom/konsolidering-pa-hog-niva-tre-slar-ihop-alla-foretagsabonnemang-till-ett/


image

Mobiloperatören Tre slopar alla sina företagsabonnemang tillförmån för ett endaste. Det erbjuder obegränsad med surf och ett billigare pris än vad man tidigare haft.

Tre meddelar samtidigt att detta är ett sätt att aggressivt nå ökade marknadsandelar. Med hjälp av marknadsundersökningar har man kommit fram till att småföretagaren tycker det är rimligt att betala runt 400 kronor per månad. Snittpriset enligt operatören är 600 kronor i månaden med obegränsad Surf.

Detta enda abonnemang går emellertid på 249 kronor månaden exkl moms. Möjligheten att ringa och surfa till samma pris som Sverige i 80 länder ingår om du tecknar dig i 24 månader.

Summan blir 311 kronor inklusive moms för obegränsad surf och samtal. Det är närmare 200 kronor billigare än det näst billigaste privata abonnemanget som vi hittat. Dags att lägga om abonnemangen här på Teknikveckan i alla fall.

Läs mer hos Tre.se (Via pressmeddelande).

Länkarna ovan är affiliatelänkar och genom att använda dem stödjer du Teknikveckans fortsatta drift.

3 gillningar

Hoppsan, det var riktigt prisvärt!
Även om man inte binder sig så kan man väl använda surfen i EU som vi vant oss vid utan extra kostnad?

Japp!

:+1:t2::+1:t2:

Bra ju, vi behöver mer krig här…

Detta är ett krig jag kan ställa mig bakom :+1:t3::crazy_face:

1 gillning

wow…måste vara första gången ett företagsabonnemang är billigare än privat. Verkligen intressant.

Någon som kör med Tre:s växellösningar på jobbet, fungerar det bra?

1 gillning

Herregud om TRE har kvar sin galna kickback till återförsäljare. Detta är förmodligen alla telemarketingbolags våtadröm. :joy:

1 gillning

Hehe faktiskt :slight_smile:

1 gillning

Detta är förmodligen alla telemarketingbolags våtadröm.

Det är alla andras mardröm.

Haha absolut, det säger jag ingenting om. :joy: