Klarna-appen nu med darkmode

Japp! Iom dagens uppdatering klev klarna över till den mörka sidan :heart_eyes:

1 gillning

Äntligen kan man läsa kreditupplysningar mitt i natten utan att bli blind alltså.

1 gillning

Glöm inte att du kan begrunda dina fakturor också :wink:

Företag som skickar fakturor via Kivra i stället för e-faktura: :poop:

1 gillning

…eller via e-post förtjänar också “tjära och fjäder”.:face_with_raised_eyebrow: :grin:

1 gillning

Inser nu att jag läste Kivra när det var Klarna. :exploding_head:

Jag måste vara blind men vart ändrar man?
Hittar inget i appen

1 gillning

På min blev de per auto … o nu kan ja inte få ”ljust” tillbaka :joy:

Appen följer IOS inställningen, så ni får slå av dark mode i IOS… då blir den ljus igen…

Då är inte klarna uppdaterat på min än.
Nästa dumma fråga då, hur uppdaterar man appar manuellt numera i iOS? :sweat_smile:

När jag ändå är inne på Klarna och iOS.
På iPaden får jag notiser från klarna när jag handlar med Apple Pay, men på iPhone hittar jag inte ens klarna i inställningar>notiser> och får aldrig nån notis på iPhonen.

Appstore, tryck på din profil bild uppe i högra hörnet! Sedan drar du nedåt för att uppdatera…

1 gillning

I app store som tidigare. Nu får man dock trycka på ikonen för användaren. Ett nytt modalt fönster visas och i det kan man se uppdateringar. Fönstret stödjer “pull to refresh” för att hämta eventuella nya uppdateringar.

För långsam…

Ja tack till dig och Mathias för tipset.
Har Dark Mode nu men är det nån som har svar på det där med notiser?
Är det för att jag har iPhone-appen installerad på iPaden som jag inte ser notiser på iPhonen tro?

Jag skulle raderat appen och installerat den igen. Första gången den startas därefter bör frågan om du tillåter notiser dyka upp. När du då svarar ja är jag rätt säker på att appen dyker upp under Notiser.

1 gillning

Ska testa

:+1:
Har nog med att iPhone-appen är installerad på iPaden och att det blir en krock.