Junior-VM 2024

Kolla med din TV leverantör, dom kan säkert ordna rabatt på Viaplay Sport. Då kan du ju dessutom kolla på Indy och F1 nästa säsong :blush:

Jag har inga problem att se Junior-VM. :slight_smile:
TV-leverantör har jag ingen, den kabeln klipptes för många år sen.

1 gillning

Hockeygodis, Stenberg!

Idag är det match igen, 19:30 på TV6, Kanada-Sverige.

1 gillning

Oförskämt bra! Och noll insläppta på tre matcher.

3 gillningar

13 mål framåt och inget bakåt. Är bara orolig för när den stora kollapsen kommer. Känns som att det nästan har gått lite för bra. Blir det tvärnit mot Finland imorgon månne?

Om kollapsen mot förmodan ska komma så finns det inget bättre tillfälle än imorgon, gruppsegern är ju redan säkrad :muscle:t3:

3 gillningar

Vinna mot Kanada och leda gruppen är ju extremt bra! Sen kommer det ju bli galet tufft i slutspelet helt oavsett.

1 gillning

Idag är det dags för en liten nyårsraket, nedsläpp 14:30 på SVT, Sverige-Finland.

:sweden:

Fan va finnarna var sluga jävla….. stå och vänta bakom sitt jävla mål…..

1 gillning

Dom förtjänade inte att vinna…. Jävla skitsport.

Old Man Dancing GIF by TV4

Bra match och nyttig för juniorkronorna.
MN måste spela från början. :slight_smile:

1 gillning

Ja det var nog nyttigt.
Men den förlängningen gjorde mig vansinnig.

Ser ut som det blir uttåg i kvarten mot alpgänget :thinking:

Really?

Såg mörkt ut ett tag men det gick vägen med nöd och näppe!

Det var på det berömda håret att det gick vägen. I stort sett helt utspelade i slutet på andra och nästan hela tredje. Det var mycket tur. Missförstå mig rätt, jag är lättad och glad att vi vann, men spelar vi likadant mot USA kommer det bli tennissiffror. Hoppas verkligen att det blir bättre.

JVM är fruktansvärt för nerverna. :rofl:

Så är det. Jag var dock fruktansvärt glad när Kanada rök, alltid kul när favoriterna försvinner. Klarar vi av USA så blir det guld tror jag.