Nu svär vi inte i kyrkan tack.
För 900 sek hur får dom in alkohol i det också?
12 åringarna dricker ju minst 6 öl själv.
En vuxen borde klara minst 12, annars är man inte vuxen.
Seriöst, var flera middagar jag var på som landade på runt 4-6k för 3 vuxna, då drack inte ens 2 av oss.
Åt ni på michelinkrog? Visst, en brakmiddag kan ju gå på en dryg tusing per skalle bara i mat, men om man lyckas komma upp i 6K på tre pers, då har man jobbat på bra
Undrar vad den som faktiskt drack hade i glasen? Alkohol kan ju dra i väg snabbt på fina ställen.
Dricker du mer än fyra enheter vid samma tillfälle, alltså 4st 33cl bärs så har du ett riskbruk och ska söka vård, enligt våra kära myndigheter. Kan bli trångt på akuten på julafton.
Clarion Winn Gävle. Kostade 4k för 3 vuxna. Kom på att brorsan drack 2 hof. Pappa en öl och vin till maten sen en avec. Jag drack cola.
3 rätters middag, charkutierer, entrecote och dessert. Det var bra, men inte värt pengarna enligt mig.
Då borde minst halva bubblan åka in på torken, med tanke på vad som läggs upp i "Vad dricker ni just nu?" tråden varje helg
Har en kompis som gick till akuten nyårsdag för han hade vansinnigt röda ögon. Var någon reaktion men både de på akuten och vi kompisar tyckte det var riktigt kul
Sedan har man ju knivskuret sig själv på midsommar och besökt akuten. Men det är en annan historia
Verkar gå vilt till där nere i lilldanmark