Japan – Tokyo och Apple Store

Åker till Japan snart :heart_eyes:

Pepp! Blir kul att försöka hinna med så mycket som möjligt!

plus 5st 6st! Apple Stores :sweat_smile:

Apple’s fifth store in Tokyo features a unique facade, with two-story vitrine windows.

BIG IN JAPAN! :star_struck:

6 gillningar

Nui var det väl 2019 dom öppnade butiken ?

Men inte desto mindre Tokyo är alltid vär ett besök, för 12-13 år sen fick jag möjligheten att jobba där i 3 månader , jobbigt och fantastiskt !

Men som turist , absolut en upplevelse

//Daniel

1 gillning

Fan vad kul! Var i Tokyo (och Nagoya) när jag fyllde 40 för nästan tio år sen. Den mest fascinerade staden jag varit i. Och maten...fantastisk!

1 gillning

Besökte tokyo 2008, är det en resa jag vill göra igen så är det dit!

1 gillning

Har också besökt Japan och Tokyo och fascinerades över landet och staden. Skulle definitivt vilja återvända. JAG har två städer(av det lite mer ovanliga(?) slaget jag vill återvända till var av Tokyo är den ena och Sydney. den andra. Två städer som är extremt olika men väldigt fascinerande och vackra.

2 gillningar

Bara hålla med maten, maten maten och sen kulturen, hur dom funkar myllret av människor fogar in sig i systemet osv, fascination !

//Daniel

2 gillningar

Foton kommer :heart_eyes:

Missar väl körsbärsblomningen..:cherry_blossom: om vi inte åker upp till sapporo kanske det finns en chans.

Ja maten, kulturen :star_struck: ser verkligen framemot resan.

Edit: inte upp … ner i menar jag ju för körsbärsblomningen

1 gillning

Blomningen var i april i Tokyo och lite tidigare i Kyoto 2012.

1 gillning

Det senaste avsnittet av Fotosidan poddradio intervjuas den svenska fotografen Said Karlsson som bor och arbetar i Tokyo.

1 gillning

Nu är jag i Japan :heart_eyes:

Nudlar och fin whisky någon? Allt i samma butik. På kvittot står det pharmacy.

10 gillningar

Mer bilder! Meeeeeeeeer!

2 gillningar

Meeeeeeeeeeer!

2 gillningar

billigt ? va kostar saker där ge oss olika exempel allt från ciggar sprit mc donalds nudlar iphone aaa allt !!!

1 gillning

Ca 40-50sek

På ett snabbmat ställe. Allt hade stängt, vi åt så sent. man betalar en automat med förladdat kort (som även fungerar med tunnelbanan eller bus) eller cash.

Ja, asgod! :heart_eyes:

2 gillningar





4 gillningar





4 gillningar





7 gillningar





4 gillningar

Från tång till slips! På SAMMA hylla!! Lidl släng dig i väggen!

5 gillningar




3 gillningar