Skejtare
Grek som @MatsOlov tipsar om tycker jag är kul. Vet inte hur svårt det är att hitta kläderna dock. Annars skulle jag ta fotbollskläder eller tenniskläder. Enkelt och prylar man har eller kan använda efter maskeraden om man köper nytt.
Klä ut dig till publik , i.e. Vanliga kläder
Sport är inget utan publiken
Kavaj skjorta och ett headset av större modell så kan du vara kvällens expertkommentator och stå och kommentera kollegornas utklädnader.
Jag var nog lite otydlig men eftersom jag tycker maskerader är trams så vill jag inte gå runt i något lakan hela kvällen eller sticka ut speciellt mycket. DanielS tips är nog det bästa hittills faktiskt känns som man kan komma undan utan att sticka ut eller få massa frågor om vad fan man har på sig.
Tack!
hawaii skjorta krans stråhatt , säg ba - måste kommit fel skulle till hawaii
Kan du sova med ett duschdraperi så funkar det säkert att gå runt i ett lakan.
Bara sadister som har duschdraperier hemma, finns det något värre än när de sugs fast mot kroppen? Får komma som en duschvägg isåfall!
Draperi och brunn, trodde det var täcke och kudde hos Attefors
Inte hittat någon vettig IP-klassificerad ännu!
Jodå, det finns. Hög IP-klass för alla vätskor på detta kuddfodral
Men täcket då!
Med inspiration av Australiens vackra uppvisning i breakdance på OS. Så gick jag på det temat men 80-talet istället. Redo att bli förnedrad i helgen.
Snyggt!
Men trodde nästan du värmde upp inför kvällens live-sändning!
Du hatar det men går ändå all in. Snyggt!
Paniken av att inte hitta något i kombination med några öl och datorn i knät surfandes på Amazon skapade detta monster