Jag hatar maskerader och behöver hjälp!

Varje år har vi en fest på jobbet och om två veckor ska vi till älskade Gotland ett par dagar och precis som varje år så ska det vara en maskerad. Jag fullkomligt hatar att klä ut mig och har verkligen noll inspiration. I år är temat OS (ej vinter OS), som totalt ointresserad av sport så behöver jag hjälp med den absolut billigaste utklädande som ändå är på temat.

Tack på förhand!

Hatar också maskerader!

Klä dig propert och låna en golfklubba av någon som du har med dig hela tiden. Klart!

1 gillning

Låtsas ha huvudvärk och stå över festen , sen går du ut på egen hand på dina favoritställen och har en rolig kväll själv :slight_smile:

1 gillning

Jag känner med dig! Jag hatar också att klä ut mig!

Pokemontränare faller väl in under OS, du behöver en pokemonboll, brukade säljas som godis? Pokéboll med Godis & Pokémonfigur - Drakfrukt.se
Löste det så när det var gratis inträde på Diplomat i Åre under säsongsavslutningen när vi var 18 :smiley:

2 gillningar

Inspiration härifrån kanske? :shower::tada::beer:

2 gillningar

Jag brukar komma i en svart t-shirt som jag tryckt "UTKLÄDD" stort över bröstet.

6 gillningar

Köp ett pingisracket bara,
Truls her we go!!

Ta med dig din mbp. Det är ju macOS på den.

4 gillningar

^^ this.

Festerna brukar vara bra så det vill jag inte missa!

Ta en av dina för små skjortor och säg att du är en brat funktionär som jobbar på OS för att slippa betala inträde. :joy:

1 gillning

På med fin kostymen , och representera IOKs executiva kommiten, fria drinkar tack, mutor till min sekreterare...

Och kanske ett förberett tall att det är dom bästa spelen någonsin .. ever där vi slapp jobbigheter som fria medier , människors behandlas lika demokrati osv osv..

Upprepa motton det viktiga är inte att delataga utan att vinna

//Daniel

4 gillningar

Gå dit som glädjepojke, klä dig som vanligt bara :sweat_smile:

https://www.amnestypress.se/notiser/13575/trafficking-risk-for-okad-manniskohandel-under-os-

Jag hade klätt mig i ljusa kläder och tagit med en fackla i papp. Fackelbärare, pappgrejen kan du glömma i ett hörn efter ett tag :blush:

Facklan kan ju vara en gåva till värden, då blir det ju naturligt att lämna över den, så är man av med den :grin:

1 gillning

Jag skulle klä ut mig till en grek. Enkelt att komma ur klädseln när du vaknar på duschbrunnen :grin:

Tar du på en svart kroppsstrumpa kan du gå som Långben :joy:

3 gillningar

Ta på dig baggy kläder och säg att du är breakare

3 gillningar

Bytt jobb. :melting_face:

Ingen som har några riktiga tips på enkel sak att klä ut sig till? Lite inne på tennisspelare, känns inte som att så mycket krävs där.

1 gillning

Jag var seriös. Olympiska spelen startade ju i Grekland.