Det har redan läckt ut bilder på den..
iPhone 17 med multiknapp
Den kommer att heta multraknapp© om inte Samsung hinner före.
För att inte reta så svarar jag dig i Apple vs resten
Angående försäljningen av iPhone 16 serien, jag tror folk i allmänhet uppgraderar när det behövs. Att Apple Intelligence i sig gör att folk byter mobil är jag inte så säker på:
Moderatorerna ska väl ha lite jobb också
Men 227 gram! Hur bär ni den? Det är ju en riktig sten, i kavajficka så saggar kavajen efter ett tag för att inte snacka om brallorna. Vilken ficka kan bära den med värdighet?
Jag försöker hålla mig under 150g, minns när racet var så små och lätta som möjligt. Tror jag hade en Sony/Ericson på 79g,
Har du damjeans med små fickor? I mina jeans funkar 16 PM hur bra som helst. Annars får du väl köra med becknarväska
Du är välkommen till min klubb där vi bevakar och klagar på vikten. 15 Pro var bra vikt/prestanda ratio. 16 Pro ligger lite över tyvärr. 16 Pro Max ska vi inte tala om. Sedan fungerar ju bakfickan helt ok så länge man inte har kostym.
Exakt så.
Man kan även ändra hastigheten under hjälpmedel så ”lång tryck” reagerar snabbare. Blir i princip lika som 3d touchen var.
Ja håller med om KK. Hoppas Apple lägger till inställningar för den direkt under kamerainställningars istället för under hjälpmedel. Många tycker den är för känslig.
Jag tänkte skaffa ett sånt där fin mobilhållare som sitter i bältet blir gubbe på 1 sek.
Skämt å sido.
Jag har en datornväska eller ryggsäck till min max.
Okej… Helt ärligt tycker jag runt 200-230g är helt ok, i framficka, jacka. fungerar kanske inte så bra i en kavaj. sällan jag bär.
16 plus, på tror lika mycket som pro på 199g känns otroligt lätt, för den skärmstorleken.
Tillägg: bara gymma lite så blir max lätt
Generationsklyfta men…
Passar även som kommentar till @xms67 : iPhone 16 Pro och Pro Max – större och bättre på alla sätt - Nr 1269 av xms67
Härlig sketch!
Hittat Kevlar skal!
Ser fina ut
Tillägg:
Tappade mitt Linocell kevlar (från Kjell) från cykeln 12 pro max. Telefon flög iväg bra där... det var verkligen upp till bevis.... trodde både skal och telefon skulle paja. PANG ner i asfalten!
Höll hur bra som helts. Kevlaret fick en lite skada på sidan. Hade det varit tunt TPU hade det varit totalt godnatt för både skal och telefon.
Imponerande.
Släpp sargen nu och kör utan skal. Bästa jag gjort att ditcha skalet. iPhone är betydligt trevligare utan skal Se bara till att ha Apple Care ifall olyckan skulle vara framme.
Har aldrig haft Apple Care men tittade faktiskt lite på det på nya klockan, hur pass trasig måste den vara för att man ska kunna utnyttja det? Överkörd med bilen eller ”bara” en grövre repa?
Skrev i tidigare inlägg, för drygt att vara av med mobilen, även om självrisk (låg) eller apple care mm är bra. Bank id, swish mm backas inte upp i iCloud. Orkar inte krångla med det bara för att jag råkar tappar tele i backen.
Kevlar är så runt så det känns som utan. Känns bra för mig.
Jag har beställt en 16 Pro Max, har 11 Pro Max idag. Känner redan lite ångest över storleken, kanske borde plocka en 16 Pro istället.
Det är PRO som gäller, sen gammalt.
Kör du över klockan med dina blyslädar så finns det väl inget kvar att laga.