iPhone 15 Pro-ägare är mest missnöjda i ny undersökning

Max

Ja, det är ju vanliga 15 Pro som de som köpt den inte tycker batteritid mm är vad de hoppats

5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Apple vs resten

Och vem är drivande i denna tråd?:laughing:

Men vi som har en iPhone vet ju inget. Bara dom kör något annat som är experter.

Möjligt, har dock inte läst någon här i forumet som har problem med det. Exempelvis @RolexJocke har ju en vanlig Pro exempelvis och han har ju inte haft några problem. Varför är det så viktigt för dig att till varje pris leta upp varenda litet problem någon någonsin haft med iPhone och sedan fortsätta tjata om det in absurdum?

Min subjektiva åtiskt är att batteritiden är riktigt bra i 15 Pro, har nog bara vid ett fåtal tillfällen känt att den ens är det minsta ljummen, aldrig varm.

Jag har stängt av skärmtiden eftersom den buggar något galet mycket men jag gör av med 50%-60% per dag men ganska flitigt användande.

gick ju från 13 pro max till 15 pro , tänkte inte på att de skulle bli så dåligt som de blev .. hade ja bara tänkt till ordentligt så skulle ja ju aldrig bytt ner mig i storlek pga batteritiden

Men @pao kom vi inte fram till att dom löste överhettning med en uppdatering? Inte att sätta in nån Vapor super turbo acid cooling deluxe som specsnördar går på?

Jo man löste överhettning så att mobilen inte stänger av sig vid tex laddning. Men iPhone 14 och 15 Pro serien är fortfarande varmare än tidigare iPhone Pro modeller. Joanna Stern på WSJ har skrivit artiklar om detta speciellt i samband med att 14 Pros tveksamma batterihälsa efter 12 månader.

Min har också 100%, precis som min gamla 14 pro och 13 pro hade det första året :smile: Det är bara anti reklam, inget att bry sig om

15 PRO funkar bra.