iPhone 14 Pro och Pro Max presenterade

Nej, och det står bara en i min bekräftelse… och under min hårdvara är det bara min nuvarande och en 14


Mår lite illa av detta, förstår inte.

1 gillning

Bara att ringa och kolla med dem, blir alltid lite strul när många belastar systemet samtidigt.

1 gillning

Får göra det imorgon, dom har stängt idag.
Känns bara skit att det aldrig ska bli riktigt.

Det är riktigt från ditt håll. :slight_smile: Deras problem att fixa deras fel så inget du ska lägga energi att bekymra dig över.

1 gillning

Du tror inte jag behöver ringa dom?

Man har alltid två veckors ångerrätt, så skulle det mot förmodan komma två telefoner så är det bara att skicka tillbaka ena. Det är de (deras system) som gjort fel eller visar fel.
Jag hade inte oroat mig för det.

Något år fick en bekant till mig sju telefoner skickade till utlämningsställe efter ett fel i bokningssystemet. Minns inte vilken operatör det var men det löste sig utan problem.

1 gillning

@Sledde @Zop Skönt att höra, men startar nog en chatt med dom imorgon i alla fall så dom kan ta bort den felaktiga så slipper jag tänka på det. Tror inte jag kommer kunna släppa detta tills det försvinner.

Det gör du rätt i. Det är bättre att det blir rätt innan de skickar ut. Men du behöver ju inte oroa dig för att behöva betala för två telefoner.

1 gillning

Nej enligt mitt tele2 så är det bara en, under mina enheter så känns ju bra men ah vill gärna fixa så det inte blir knas.

Jag tippar på att de rättar till det inom någon dag men kontakta dem om du vill slippa fundera på det.

Ska fundera på det, känner jag mig stressad imorgon kontaktar jag dom.

de vore ju kalas - om man bara fick betala för en då råå :relaxed:

1 gillning

Bättre än mig, jag fick noll telefoner när iPhone 13 kom, Telenor hade raderat min beställning och ingen viste varför eller brydde sig.
Var ingen kul fredag kom jag ihåg.

1 gillning

Jag hade en lång tråd om Telenor här förra året som du säkert minns.

1 gillning

Nej, vad handlade den om? :joy::joy::joy:

Simkunnigheten hos Telenor.

1 gillning

Har hört att hos Telenor är bassängen torrlagd. :joy::joy:

1 gillning

Fick en notis precis. Aldrig sett den förut



9 gillningar

Apple har koll på dig. :joy::joy::joy:

2 gillningar