iPhone 11, 11 Pro & 11 Pro Max - Första intryck

Du vänjer dig!

Själv tycker jag det går mycket snabbare att bara svepa.

1 gillning

Mike gör som vanligt en fin recension av iPhone 11 Pro och Pro Max. Rekommenderar hans kanal, Detroitborg, för diverse Apple-recensioner.

3 gillningar

Ok jag medger att nattfoto på icke levande ting är roligt :innocent:

2 gillningar

Han är en av dom bästa, tydligt tal, och inte frustande snabbt eller sluddrigt som vissa andra och han kan sina saker oftast.

Så kommer din Apple Watch S5 och iPhone 11 Pro Max lägga sig på samma begagnat-pris nästa år när denna kommer?
Då kan du Pm:a mig först då :wink:

Någon som märkt om Pro blir extra varm vilket många upplevt

Har du problem med din?

2 gillningar

Kall som Peters obesvarade kärlek!

Jag märkte det första dagen jag fick den men stängde sedan av den och sen försvann det. Nu har den normal temperatur.

Åtminstone för en har bytet till iPhone 11 Pro inte gått så smärtfritt.
Om man har en äldre iPhone man byter från och den har nyare IOs än den nya blir det genast intressant att försöka få över sin backup från den gamla.
Från iPhonesiten.se: Idag kom äntligen min iPhone 11 Pro och med det kom problemen | iPhonesajten.se

Apple Apple Apple…

Är de inte alltid så där …? Om man kör beta … händer mig varje år …

Vet ej, kör aldrig betor… men äter ibland :wink:

1 gillning

Så har det väl alltid varit, beta eller ej. Jag var med om det så sent som i april när sambon gick från 6s till xr.

Jo så är det :smiley:

Artikelförfattaren är okunnig och skyltar dessutom med det.

2 gillningar

Tycker faktiskt det är dåligt av Apple. När jag fick min nya Watch 5 så hade den gamla klockan nyare watchOS än den nya och då hämta Watch via iPhone det senaste watchOS och sedan förtsatte parningen utan problem.

:wink::innocent:

In med den i bildtråden!

Jävlar, fel tråd!

1 gillning

Hur vore det med lite Express-Bearbetning i stället, kunde ju rott hit den snabbare från Kina. Beställdes alltså väldigt tidigt på morgonen den 18/9

Expess-bearbetning

Jaja, får väl ändra nuffrorna så det står iPhone 12 Pro Max så kanske jag har den innan december nästa år.